| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Naar aanleiding van mijn 'gekaapte topic' nu toch maar een eigen topic gemaakt. Er was namelijk niks meer over van het huidige topic .De vraag Ik ben opzoek naar een zo klein mogelijk toetsenbordje. Iemand enig idee waar ik dan aan zou moeten denken? eventuele afmetingen. Ik heb gegoogled en kwam op een toetsenbord van 29 cm maar ik heb eigenlijk een paar cm kleiner nodig. hahahahaha. Maar als dat zo is dan moet ik toch maar eens verder gaan zoeken en kijken wat de mogelijkheden zijn met eventueel een ander soort toetsenbordje. Ik zal eventjes in het kort uitleggen wat ermee gebeuren moet: Ik heb een laptop liggen waarvan scherm en toetsenbord niet werken. Deze laptop gaat mijn broertje in zijn auto bouwen om DVD's af te spelen en eventueel mp3-tjes. Een oplossing voor het scherm heeft hij al door middel van een Toutch screen. Nu wil hij het toetsenbord inbouwen in zijn dashbord kastje maar daar zit hem dus het probleem. Zijn dashbort kastje is 28 cm
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Aangezien je zelf niet de topic starter van dat topic was zie ik weinig reden tot klagen over een gekaapt topic. Je vermeld zelf een toetsenbordje van 29cm terwijl je 28cm nodig hebt. Als de randen van dat minitoetsenbordje een bepaalde breedte hebben kun je het eens openmaken en kijken hoe breed het geval is zonder behuizing. Wellicht kun je het ding modden naar de gewenste afmetingen zoals het een casejunk zou beamen. ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #3 (permalink) |
| bij die 29 cm heb ik alleen de toetsen meegerekend. (sorry dat ik dat niet vermeld had) En je hoort mij echt niet klagen over een gekaapt topic hoor .
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| daar ga ik eens op verder zoeken .Dank voor je moeite alvast
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Doet me denken aan dit: http://www.saitekusa.com/usa/prod/cupro.htm |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2005 Locatie: Wolvertem, België
| |
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 6 augustus 2005 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
| ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| klein foutje? | creeper89 | CaseJunkies Support en Feedback | 0 | 9-08-2006 19:46 |
| Klein vraagje | LaZeR | Hardware Junkies | 2 | 18-07-2006 17:29 |
| klein schermpje in 1 (of 2) 5.25'' bay(s) ?? | tijmen_4real | Elektronica Junkies | 4 | 24-02-2006 17:34 |
| Klein LCD | Niek | Elektronica Junkies | 3 | 17-10-2005 16:33 |
| Klein auto'tje | Oliviertje | Area 1337 | 13 | 5-12-2003 21:52 |