| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Hey, ik vraag me af, kan je een 2e voeding in je mod bouwen? zegmaar, dat ik er 1 gebruik voor alle casemod stuff (neon, fans etc...), en 1 voor alle benodigde onderdelen (moederbord, dvd=drive, harddisk...etc.) Alvast bedankt! SupReme |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2005 Locatie: Klein Paries
| Tuurlijk, moet je wel ff een aan en uit knop maken(het groene kabeltje en een zwart kabeltje in de ATX moeten verbonden worden wil de computer aangaan), maar bedenk je wel dat ze dan afzonderlijk werken. Is mss ook wel handig.
__________________ Blunt-O-Clock! Boy! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| ja, dat is juist de bedoeling, dat als ik er ben, de Casemod stuff aan staat, en als ik me pc als server laat draaien 9dan ben ik er meestal niet) de casemod stuff uit kan zetten. en het geeft ook wat mee ropties om spullen aan te sluiten, want met me voeding die ik nu heb (van 300 watt...) kan e rniet zoveel meer op. en dan juist wel ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 april 2006 Locatie: Nijverdal
| of je koopt een 350watt en maakt een schakelaar tussen al jou casemod stuff... zoals ik heb 1 schakelaar achter de pc die al mijn neon uitschakeld behalfe de vans maar die moetten wel draaien vooral met dit weer.. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 mei 2006 Locatie: Valkenswaard
| Eigenlijk wel een goed idee was ik nog niet opgekomen... Jammer dat ik te weinig ruimte heb in mijn case... Maar kan je dan ook gewoon een voeding kopen waar al een aan/uit knop op zit? of is dat niet goed en moet je er tog zelf een zien te maken? |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| @ N!ck.nl & SupReme: Lees eerst even de regels voordat je een bericht plaatst, en dan met name punt 1.3: Taalgebruik. Je wordt geacht op dit forum normaal ABN te schrijven, en daar horen ook hoofdletters en leestekens bij. Verder zou met name N!ck.nl beter op spelling kunnen letten. Wat betreft je plannen. Persoonlijk zou ik geen 2e PSU nemen voor je CCFLs en fans en overige zaken. Je kunt beter ergens een schakelaar tussen zetten zodat je die zaken gewoon op dezelfde PSU kunt aansluiten. Als je PSU dit niet aankan dan is het aan te raden een nieuwe, krachtigere PSU aan te schaffen. Voor vrij weinig geld heb je tegenwoordig al een 400 watt PSU van degelijke kwaliteit. Hierdoor krijg je een stabielere pc en bespaar je een boel ruimte, stroom, lawaai en moeite. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 april 2006 Locatie: Nijverdal
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Natuurlijk hebben we begrip voor ieders problemen. Een simpele tip om je zinnen iets makkelijker te maken (voor jezelf en dus ook voor ons) is je zinnen kort te houden. Probeer niet alles in één zin te zeggen, je mag het best over meerdere zinnen verdelen. Dus punten in plaats van comma's Suc6 iig.Back ontopic? |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2006 Locatie: maastricht
| Ik had ook zoiets in mijn achterhoofd en ga daarom ook nieuwe PSU kopen, namelijk de asus a45ga(450watt). Nu wou ik even vragen of deze PSU krachtig genoeg is om dus je hele pc op aan te sluiten en 4 neon balkjes e.d. m.v.g. rush
__________________ amd athlon X2 4200+ | xfx 7900gt 520/1500 | samsung spinpoint 160gb | 1gb cl2 n00b pc3200| DFI lanparty UT SLi-dr Expert | Be-Quiet Dark Power 520watt |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| @ loekkie, neen dat kan je niet de aan en uit knop schakelt de volledige voeding uit dus ook de stroomtoevoer naar je hardware componenten zoals moederbord e.d. !!! @ Koradhil, over spelling gesproken, komma schrijf je met een k en niet met een c !!! Grtz |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
Ik heb nu een 300 Watt voeding. Ik heb er nu 2 CCFL's in zitten, en ik vraag me af, of ik nog via een molexen split, er een fan op aan kan sluiten. Dus, of ik een krachtige genoeg voeding heb. of is het niet verstandig? (en blaas ik zo mijn pc op :P ) | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
maar als je er 2 neerzet: de 1e sluit je alle stuff aan die er normaal ook aan zit[cd, floppy, dvd] en op de 2e zet je verlichting en andere mod stuff... kan je dan niet een 2e voeding kopen met een aan/uit knop? want dan gaat de andere voeding niet uit en blijven de 'gewone' hardware draaien... of als je de 2e uitzet gaat dan ook de 1e uit??? | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Extra fan in de voeding. | DH | Casemod Junkies | 3 | 1-09-2005 10:20 |
| extra fans? | koenus | Cooling & OC Junkies | 6 | 8-10-2004 18:21 |
| extra harddisk | Speedyweedy15 | Hardware Junkies | 16 | 18-07-2003 21:23 |
| Extra voeding nodig, zo ja waar....? | Raven | Elektronica Junkies | 12 | 14-06-2003 08:54 |
| extra fan op heatsink | sOlAr | Elektronica Junkies | 10 | 10-06-2003 11:08 |