| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 januari 2006
| :/ Beste mensen, ja ik weet het het is een lelek merk maar lees, ik heb dus de sweex galaxy gekocht en ben daar dik tevreden over, nou zit daar een lcd display bij, nou is mijn vraag heeft iemand hiermee ervaring, ik kan namelijk het kabeltje voor de netwerk monitor niet kwijt, mijn vraag is weet iemand wat voor signaal deze aansluiting wil ontvangen. Zelf dacht ik dat ik hem misschien kan aansluiten op het active led van de netwerk plug. Alvast bedankt, McRoll |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Citaat:
Die zit alleen op mijn moederbord dus dan moet ik eerst die er weer uit halen om er bij te kunnen. Ik hou jullie op de hoogte, McRoll Ps, kan je die dingen ook programeren en of andere functies geven ? | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Nou het is dus opgelost, ik heb op mijn moederbord 2 draadjes gesoldeerd en wel aan de active led van mijn netwerk uit/in-gang en die toen aangesloten op het kabeltje van de lcd display, als er nu een netwerk verbinding is begint het netwerk icon te knipperen. Alles werkt dus nu op het "Sweex" diplay van de Galaxy kast. Groeten McRoll ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 maart 2006
| Hallo, ik denk erover ook deze kast aan te schaffen maar ik kan nergens vindens hoeveel FAN's aangesloten kunnen worden. Ik hoop dar er 1 aan de voorkant en 1 aan de achterkant kan. Zitten er al FAN's in en welke afmeting hebben ze 8 of 12 cm? dank, Rob |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| sansung galaxy case | grimmeld | News & Review Junkies | 3 | 4-10-2006 18:42 |
| C!P Project Sweex (UPDATE 12 MAART) | wiertz | Casemod Project Logs | 16 | 8-03-2006 18:12 |
| Sweex 5 poorts 10/100 switch openen | GBCHEATER | Hardware Junkies | 6 | 14-07-2005 09:04 |
| [Router] Inloggen met Sweex modem. | YaaD | Hardware Junkies | 5 | 25-02-2005 12:19 |