| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #77 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Joure
| Voor zover ik van bart heb gehoort is dat zijn opgestuurde cheque weer bij hem terug is, en dus niks is betaald. En tja geen geld=geen vfd's... Maar ik denk dat bart dat zelf nog wel wat helderder komt uitleggen hier als ie tijd heeft. Best klote dus... >( |
| | |
| | #78 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| Citaat:
maar men blijft ook op zoek naar een eventueel vervangende verkoper
__________________ pcatom.be | |
| | |
| | #79 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | ||
| | |
| | #81 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 januari 2003 Locatie: Wijnjewoude
| Ah, damn dit ga je niet menen hè, had me zo op verheugd een mooie VFD in mijn case. Waarom is die cheque eigenlijk teruggekomen? Ik, en ik denk nog een boel aantal mensen, zullen hier wel een uitleg voor willen. BART HELLUP WHAT THE HELL IS GOING ON!!!!!!!!!!! Naja, we zullen wel zien hoe het gaat lopen......... >( >( ![]() |
| | |
| | #82 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Ow sorry, ja ik zal hier ook ff uitleg geven. Ik dacht dat ik iedereen wel gehad had op MSN. Het zit zo: Ik heb een cheque van 520 dollars gekocht bij de Chase Manhattan bank. Via E-mail heb ik de leverancier op de hoogte gesteld dat de cheque klaar lag bij een of ander kantoor van die bank, die HIJ aan mij had opgegeven. De cheque zou aan hem worden overhandigd als hij een leverbon met verzendbewijs voor de 20VFD's aan de bank toonde. (bank garantie). Ik heb hem ongeveer 15 mails gestuurd dat de cheque klaar lag, en tegen welke voorwaarden hij de cheque konophalen en innen. Hij heeft helemaal niet gereageerd op de e-mails, en is de cheque niet komen ophalen bij die bank. Na 4 weken heeft de bank contact opgenomen met mij, en gevraagd of de cheque en de bankgarantie moest worden ingetrokken. Dat heb ik dus maar gedaan, gezien de onbeantwoorde e-mails, en het niet ophalen/innen van de cheque. Nogmaals mijn verontschuldigingen voor het in de soep lopen van deze actie, ik had mij ook zo op de VFD's verheugd.....
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #83 (permalink) | |
| Citaat:
Helaas geen VFD's jammer maar tis niet anders.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #85 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
Shit happens zullen we maar zeggen.... Misschien dat we ergens anders nog leuke VFD's kunnen scoren voor een schappelijk prijsje... Iemand ideeën? | |
| | |
| | #86 (permalink) | ||
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | ||
| | |
| | #87 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| de VFD's zijn in het algemeen heel duur, we hebben onz ewat gek naar die dingen met een schappelijke prijs gezocht, toen we een alternatief hadden gevonden (OLED) bleek ook dit geen goedkoop alternatief te zijn.
__________________ pcatom.be |
| | |
| | #88 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 januari 2003 Locatie: Tegelen
| jammer dus geen VFD's ![]() Helaas hagelslag
__________________ Oleeeej... Oleeeej... Ome Wielie oét Brazilie is wéér heéj, Oleeej, oleeeej, Signorita síen Femilie ìs d'r aòk wéér beéj... Die danse mét Valleì de Samba doàr de Stadt, weéj heb'be in gen Joare zön Fiëstà heéj géhad! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CaseBuy USB Vacuum Cleaner | TreboR | News & Review Junkies | 13 | 17-12-2004 14:27 |
| Mhz display | Boogiman | Elektronica Junkies | 17 | 4-05-2004 19:58 |
| LCD Display. | --== BlackGear ==-- | Elektronica Junkies | 1 | 16-10-2003 14:30 |
| 128x64 Grafisch LCD zonder gegevens? | Thunderman_303 | Elektronica Junkies | 11 | 24-08-2003 21:42 |