| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| Hey,, ik heb dit kabeltje besteld voor mn nieuwe mobo, maar nu zie ik dat er op allebei de atx connectors n pin minder zit.. Ik zie dus dat er n wit kabeltje mist, en dit is zover ik weet de -5 VDC. Hoort dit zo/maakt dit verder niks uit? Ik wil natuurlijk niet mn mobo ermee slopen.. thnx! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Het beste is gewoon een 24-pin voeding kopen. Deze moet anders meer gaan gaven op die 20 pin connector. Dat vinden de meeste niet echt leuk(q-tec :P). Ik raad je aan een andere te kopen. Maar voor zo ver ik weet kan het gee kwaad.
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik had het op MSN al gemeld, maar misschien ook handig voor andere mensen met dit probleem: de ATX2.xx standaard ondersteunt officieel geen -5V meer, Moederborden die dit toch nodig hebben moeten het op een andere manier regelen. Moderne moederborden hebben dan ook geen -5V meer nodig en dus is het witte draadje ook weggelaten in je converter.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| video convertor | Jethro | Software Junkies | 5 | 19-08-2006 15:38 |
| Naam Kabeltje? | /Slash | Elektronica Junkies | 3 | 20-09-2005 18:48 |
| mist-fogger | Dubock | Casemod Junkies | 22 | 10-06-2004 21:31 |
| Split kabeltje gebruiken voor boxen. | defecto | Hardware Junkies | 11 | 15-12-2003 10:16 |