| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 augustus 2005 Locatie: Veenendaal
| hallo mede modders. ik zit al een tijdje met een vraag, op verschillende manieren een antwoord gezocht maar niks gevonden. het gaat om het volgende; deze fan ![]() ik vind hem super strak maar hij draait verkeerd om. hij moet eigenlijk naar buiten "zuigen" maar ja dat doet zo'n fan niet. de hele fan omkeren is niet echt een optie nu. weet iemand of dit op te lossen is ????
__________________ Red het bos eet een bever!! |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
@ Blackwolf: Misschien dat als je de polen van de spoelen binnenin de fan andersom aansluit, de fan de andere kant op draait. Maar dit weet ik eigenlijk niet zeker, misschien kan je het proberen op een oude fan. Trouwens, wij hechten hier vrij veel waarde aan dingen als hoofdletters en interprunctie, als je hier in de toekomst even aan wilt denken blijft het forum goed leesbaar .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Sorry voor het nalaten van de hoofdletters . In het vervolg zal ik er ff opletten. tnxss ------------------------------------------------------------------------ Al is het een (zeer) lastig werk ik zou het toch graag proberen want die fans zou ik heel graag in mijn modje hebben. Dus als er een beschrijving van is zeg ik , kom maar op ik neem de gok.
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Gewoon de Rode en de Zwarte draad omdraaien toch. Als dat zo is, kost het nog geen minuut werk. :: Wat hebben we nodig :: - De Fan :P - Naald - Percision Screwdriver 1.0mm ( of iets met een punt van 1.0mm) :: Het omdraaien van de polen :: Stap 1 In het stekkertje van de fan zitten 3 gaatjes, als je daar in kijkt zie je metaal en dat er lipjes omhoog zijn gebogen. Leg de stekker op tavel met de 3gaatjes omhoog gericht. Stap 2 Druk met de Percision Screwdriver (in je rechterhand) het metalen lipje naar beneden, trek dan voorzichtig met je andere hand (dat is dus de linker :P ) aan de zwarte kabel, als de kabel niet uit de stekker komt heb je waarscheinlijk het metalen lipje niet goed ingedrukt. Herhaal dit ook met de rode kabel. Stap 3 Nu moeten de metalen lipjes weer terug gebogen worden, druk met een naald het metalen lipje weer ophoog. Nu moet de zwarte kabel op de plek van de rode kabel en anders om. Je hoord of voeld wel en klikje als de kabel meer goed zit. Vrij simpel dacht ik zo (als het goed is)
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Je tweede post ondergraaft de stelligheid van je eerste behoorlijk, en terecht, want kijk eens wat ik op een andere site vind: Citaat:
klik
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Citaat:
Je kan ook een gat boren in je pc.
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... | ||
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Och kereltje begrijp dat dan, die fan is mooi gedesigned aan één kant, en die wil je dus in het zicht hebben. Omdraaien, gaten boren en weet ik wat nog meer heeft gewoon niet 't gewenste effect, dus einde! Trouwens, de fan zal wel minder lucht verplaatsen / meer lawaai maken, omdat de bladen van de fan gebogen zijn om optimale airflow te creëren. |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Ik zeg tnxs voor iedereen die hier heeft mee gedacht. Vooral brantje met zn stukje ik heb het gelijk uitgeprobeerd op een "oude"fan, en ja hoor het loopt als een trein. Dus nu de andere fan's nog ff ombouwen. Hoop binnen kort ook pic's van mijn modje te kunnen plaatsen. Zodat jullie kunnen zie waar ik mee bezig ben. Greetzz Blackie p.s. Fret_Kroket heeft helemaal gelijk met het feit dat de bladen recht zijn. want anders zou het geen turbo fan zijn, turbo bladen zijn altijd nagenoeg recht
| | |
| | #15 (permalink) |
| @Wappie: Ik moet beter leren kijken... ![]() UR so damn right @Blackwolf: wat heb je nou uiteindelijk anders gedaan ? De fans omgedraaid ? Of alleen de stroomkabeltjes verwisseld ?
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| casefan via usb? | Backsmash92 | Elektronica Junkies | 13 | 12-09-2007 20:49 |
| Schuren Casefan | Gekalseendeur | Casemod Junkies | 4 | 1-01-2006 12:49 |
| CaseFan vraagje mbt Geluid | Marmotje | Casemod Junkies | 6 | 23-02-2005 15:43 |
| Ledjes in Casefan | Cyborg | Elektronica Junkies | 10 | 2-02-2005 18:28 |
| Enermax UC-8ABS casefan | Ragon | Frontpage Discussie Forum | 9 | 14-11-2004 17:58 |