| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 april 2005
| Ik ben van plan om m'n ccfl's te besturen met behulp van schakelaars... nu had ik een vraagje: hoe kan ik instellen dat als ik de schakelaar omzet ook de kleur van de led veranderd in blauw ipv van rood. dank voor het antwoord |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Hier zal vast iets tussen zitten: http://www.fanbus.com/thelab/Schemat...schematics.htm |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Moet er altijd 1 van de 2 aan zijn? dan kun je de voeding op de ene poot binnen laten komen (de common) en aan de ene uitgang de ene ccfl, en op de andere uitgang de andere ccfl, anders moet je een 3 standen schakelaar kopen. Als je 4 pootjes hebt bij je schakelaar, 2 binnenkomende en 2 uitgaande, moet je de 12 volt op beide inkomende zetten, en dan de ccfl's op de 2 uitgangen. Als er ook een uitstand bij moet zitten, is het precies hetzelfde, alleen sluit je dan bij de 3de stand niets aan (duh )[edit] ja de uitleg is misschien niet 100% duidelijk, als je een schema wil, mail of PM me maar, want ik heb nu weinig tijd. [/edit]
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Aangezien de LED's nooit tegelijk aan gaan kan je ook 1 weerstand gebruiken :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| schakelaar aan molex | Backsmash92 | Elektronica Junkies | 15 | 11-08-2007 11:07 |
| Tuimelaar schakelaar | rxr | Elektronica Junkies | 8 | 11-04-2007 22:09 |
| schakelaar,led | Warheart | Elektronica Junkies | 3 | 6-12-2005 06:05 |
| Hdd led en Power led op 1 schakelaar | -=Neo=- | Elektronica Junkies | 2 | 4-07-2004 13:39 |
| Schakelaar | masterwebber | Elektronica Junkies | 20 | 17-03-2004 22:28 |