| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2005 Locatie: Gouda
| Hallo! Ik ga komende maand een computer bestellen en k wil er graag gelijk iets moois van maken, ik heb veel rondgekeken op internet wat de mogelijkheden zijn en ik heb besloten om het niet te lastig te maken. ik wil een case van thermaltake, en dan wel de 'soprano' met window. en dan had ik de volgende coolers en lichies gekozen: Thermaltake Smart Case Fan Blue LED - 120 x 120 x 25 mm. X1 Thermaltake Smart Case Fan Green LED - 120 x 120 x 25 mm. X1 Coolermate CMT-ALF-9A - 92 x 92 x 25 mm. X1 Sharkoon Dual Cold Cathode – groen Sharkoon Dual Cold Cathode – UV kan iemand mij vertellen of ik zo goed bezig ben? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| het liefst wilde ik oranje gebruiken maar ik had daar niet zo snel ccf's van gevonden bij een nederlandse winkel, maar groen vind ik ook wel vet dus die neem ik dan maar. ik wilde dus blauw/uv en groen gebruiken maar ik volg jullie advies dan maar op en hou het maar bij groen met enkel 1 of 2 blauwe fans. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005 Locatie: Wageningen
| Zoals eerdere antwoord, niet teveel kleurtjes gebruiken! Maar, je noemt niet op hoe je het wilt hebben. Misschien slimmer om een betere uitleg te geven waar je de onderdelen wilt monteren. Snap je ? Een goede tekening voor jezelf is misschien wel een stuk slimmer. De 'case' moet naar jou smaak hoe jij het wilt hebben! Dan kunnen wij wel zeggen, nee ik zou het anders doen maar het moet jou kast worden. Ik ben nu ook al paar uurtjes aan brainstormen met een mate van me. Om een mooie tekening van een 'case' te maken die van de grond aan word opgebouwd. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2005
| Misschien een stomme opmerking maar als je uv ccfl gebruikt samen met gewone ccfl krijg je dan niet dat je kabels enzo geen licht meer geven? Ik ken wel iemand met zo een kermismachine groen, blauw, uv, rood, uv oranje voeding, ipv sleeving tape , zeer langzame pc |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
En meestal worden er dan UV-reactieve IDE-kabels en mesh gebruikt.Ik denk trouwens wel dat ie gelijk heeft, door het gewone licht wordt het UV-effect nogal slecht zichtbaar.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| hm dan schrap ik de UV. ik wil: als achter case-fan: Thermaltake Thunderblade Case Fan Green LED - 120 mm http://shop.freezinghardware.nl/inde...03&ItemID=1638 aan de zijkant: Coolermate CMT-ALF-9A - 92 mm. http://shop.freezinghardware.nl/inde...03&ItemID=2536 aan de voorkant: weet ik nog niet, is de fan aan de voorkant goed zichtbaar? CCF: Sharkoon Dual Cold Cathode – groen http://shop.freezinghardware.nl/inde...003&ItemID=993 deze wil ik boven in de case monteren, en verder weet ik eigenlijk niet waar ik t kwijt kan, misschien suggestie's? |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| hm ik neem aan dat een 420 wat voeding te weinig is? k had een voeding van ocz gezien; powerstream 420 watt. er is ook een 520 watt maar die is volgens de pc-builder niet compitabel met het moederbord ( Asus A8N-SLI ), maar k betwijfel dat, mss een niet up 2 date pc builder. want de Arctic-Cooling Freezer 64 (processor koeler) is volgens de pc-builder ook niet compitabel met een AMD venice 3500+, terwijl dat wel is aangegeven op de site van arctic-cooling. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Geen idee wat je precies allemaal van plan bent in te bouwen, maar ik heb een AMD 3000 64, X800, drie HDD's, en dat word gevoed door een 300W voeding van een goed merk. Al die mensen die denken dat ze minimaal een 500W voeding nodig hebben voor een gewone PC kijken teveel reclame imo.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Citaat:
Maar de realpower van CM mag er ook zijn.
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| advies gevraagd overklocken cpu en memory | joboris | Cooling & OC Junkies | 14 | 22-02-2007 16:42 |
| Laptop advies gevraagd | SynergY | Hardware Junkies | 8 | 1-10-2006 10:35 |
| Advies gevraagd | unstable | Hardware Junkies | 10 | 1-10-2006 10:34 |
| [CIP]Tuningstyle (beginnende casemodder... | Tuningstyle | Casemod Project Logs | 7 | 25-08-2006 13:44 |
| mobo advies gevraagd | Hardware Junkies | 22 | 23-01-2003 07:17 | |