| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 augustus 2005
| hey allemaal. Ik heb hier thuis een 7inch breedbeeld car tft schermpje liggen. zou normaal ingebouwd worden in de wagen,maar gaat nu niet door omdat ik navigatie heb binnenkort. Ik ga binnenkort zelf beginnen met het samenstellen van een pc en dan ook een case modden. Ff een algeem vraagje, kan zo een tft scherm voor de auto bedoeld, aangesloten worden op de pc??? Alvast bedankt, groeten! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Of dat kan is zo nogal erg moeilijk te zeggen zonder dat we enige info hebben over jouw tft, dus het is wellicht wat handiger als je wat meer info geeft...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Zitten er stekkers of contacten aan? Zo ja, hoe zien die eruit, hoeveel pinnen? Dan ben je al een heel eind op weg. Anders doe je er goed aan alle nummertjes die je op je TFT kunt vinden even met google na te lopen, dan kom je al snel een hele berg informatie tegen. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: Graancirkel Amsterdam
| Vermoedelijk heeft dat scherm wel composiet / SVHS ingangen. Dus een videokaart met video-out zou moeten werken. VGA input is wat zeldzamer, of je zou het moeten kunnen 'hacken' zoals ze bij het PSONE scherm hebben gedaan, |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Kun je even een foto maken van de aansluitingen? Dan kunnen we je makkelijker verder helpen. P.s. zet wel even de macro functie aan voor close-ups.
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 augustus 2005
| Ik ga een carputer ineen zetten en het is dus de bedoeling dat het scherm daar op aan gesloten kan worden. Het is rca, en heeft inderdaad zo een svideo composiet erbij. >> een kant usb dat ge in het schermke steekt, bij da schermke staat dan AV en de andere kant van da kabelke heeft drie kleuren van stekkertjes geel, wit en rood. dat kan je een kastje steken en is dan een scartkabel., daarom kon ik het testen op mijn home dvd speler. Voor de rest staat er nog vanboven ANT : antenne (voor de tv tuner die erin zit) daaronder EAR voor koptelefoon of andere geluidsbron en daaronder power en dan die usb met AV maar hoe dit nu inpluggen in pc? MODBREAK (PO): doe ons een lol en resize die foto, zie ook onze policy in mededelingenforum [edit]Layoutvern**kend plaatje removed[/edit] |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| neon aansluiten! kan dit help mj | neonfreaky | Elektronica Junkies | 3 | 10-08-2006 17:57 |
| LCD aansluiten | royvuurwerk.tk | Elektronica Junkies | 7 | 2-05-2005 23:54 |
| LCD aansluiten | brantje | Hardware Junkies | 1 | 4-03-2005 12:44 |
| fans aansluiten =/ | nitron | Cooling & OC Junkies | 9 | 19-05-2004 16:33 |
| Fans Aansluiten | Cooling & OC Junkies | 5 | 11-04-2004 19:03 | |