| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 juli 2005
| Hallo, Ik ben sinds een paar dagen lid van het forum, omdat ik mijn kast aan het modden ben. Dit leek me een leuke manier om wat ideeën op te doen. Ik heb al een tijd een blauwe fan (80 mm) die ik ooit eens op de HCC beurs heb gekocht. Nu deze fan in mijn computer zit, is goed te zien dat er een geel tape om heen zit... dit is niet echt mooit en daarom wil ik het ook weg halen. Maar toen ik de schaar in het tape zette viel mijn oog op een strook "iets" dat nog onder dat tape zit. Ik als electronica noob, denk dat het iets van anti-statisch spul is maar kan me ook zeer goed voorstellen dat het wat anders is :P ?!Wat is het? en nog belangrijker: kan ik dit verwijderen? Mvg. Boudewijn |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Is de fan waar het gele tape omheen zat toevallig van Akasa? En is het een LED-fan? Zo eentje als deze dus: ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Als je het eraf haalt, zou ik het heel voorzichtig doen, de tape houdt de draden naar de LED's vast en zonder de tape wil de lijm op de LED's nog wel eens loslaten. (Ervan uitgaande dat je LED fans hebt natuurlijk )
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Waar is mijn CiP heen? | Blackcrown | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 1-09-2005 15:26 |
| [verkeer] geweld waar gaat het heen? | whocarez | Area 1337 | 30 | 13-06-2004 17:58 |
| programma voor tape station | inanc_gangster | Software Junkies | 8 | 16-12-2003 17:00 |
| PcDumpDag wie gaat er ook heen? | Masterslave | Area 1337 | 16 | 20-08-2003 19:41 |
| Waar gaat dit heen?... Your worst nightmare >:) | m-m | Area 1337 | 27 | 10-06-2003 16:03 |