| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| UIt een voeding komen o.a molex connectors, floppy connectors en sommige voedigen hebben nog connectors voor sata. Het verschilt per voeding. In de elec FAQ staat vanales uitgelegd over molexxen, wellicht kun je daar eens een kijkje nemen. Een molex stekker aansluiten op iets anders is niet moeilijk, maar misschien handig als je precies uitlegt wat je wilt gaan doen..?
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 juli 2005
| ok sorry dat ik de faq nog niet gelezen heb.. ik wil mijn pc draden gaan organiseren want ze hangen heel erg lelijk met tyraps aan een klutje. Dus er een paar afknippen of met zo gevlochten nylon slang eroverheen (ben even de naam kwijt). Ikzelf ben nog niet zo bekent met computers omdat ik deze net een maand heb. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
. Mocht je draden afknippen doe je er wel verstandig aan om om de uiteindes wat tape te doen om mogelijk kortsluiting te voorkomen. Er is hier trouwens een leuke tutorial over meshen, misschien heb je er wat aan.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| WC setup... vraagjes | JVDE | Cooling & OC Junkies | 7 | 4-11-2006 15:39 |
| Noobie in Casemodding! | WeezeL | Casemod Junkies | 11 | 8-10-2005 19:44 |
| Vraagjes | brantje | Elektronica Junkies | 31 | 27-06-2005 10:22 |
| Vraagjes | booger | Hardware Junkies | 1 | 16-05-2005 22:45 |