| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2005
| Hallow, Wat kost een dremel nu precies, ik ben gaan kijken in Gamma en Brico. Daar staan ze aan de zelfde prijs: 54€ - 75€ - 100€+ (prijzen zijn beetje afgerond). Op het internet staan ze voor 20$ (en de dollar staat lager dan de euro niet?). Wat zou ik mij het best aanschaffen en waar? Greetz bart. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Wat is nu precies je vraag ? Wat ie kost was je al achter, en nu wil je weten of je m beter kunt importeren dan m hier kopen ?? Als ik jou was kocht ik gewoon eentje bij de Gamma om de hoek, dan ben je een stuk makkelijker uit met de garantie en hoef je ook niet zo veel moeite te doen om m te krijgen... Je betaalt alleen wat meer, maar daarvoor heb je vast een baantje ![]() Voor niets gaat de zon op, en als je goedkoper uit wil zijn zul je er fors meer tijd in moeten steken...
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Veel dingen zijn in Amerika een stuk goedkoper, Maglites koop je er ook voor de helft van de prijs. Maar toch lijkt het mij slimmer om er eentje bij de lokale DHZ markt te halen, want als je dit soort dingen gaat importeren ben je een hoop tijd kwijt, en het is lastiger met garantie en dergelijke.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Hmm ok is goed, dan word het deze: Mini boormachine "395 PR" - dremel* 125 W - 230 V. Snelheid 10.000 - 33.000 t/min. 55€ Ziet dat er degelijk uit ik weet niks van dremels: Ik had mijn eerste window uitgeboord om gek van te worden.Eerst 100derden gaatjes(zo leek het toch) naast elkaar maken, en het dan deftig afvijlen. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 augustus 2003 Locatie: Roosendaal
| Citaat:
Versie 1: 3 snelheidstanden. Ik vindt dat zelf een beetje te weinig. Versie 2: traploze snelheidsregeling. Die heb ik zelf en is handig in het gebruik. Versie 3: Digitale snelheidsregeling. Natuurlijjk leuker maar ik vind het de meerprijs niet waard, maar dta verschilt per mens. Versie 4: Op een Accu, ik dacht alleen dat die accu's erg snel op gaan (en altijd op het verkeerde moment natuurlijk). Ik heb zelf dus versie 2. Die heb ik ooit in de aanbieding bij de gamma gekocht voor iets van 50 euro. Dat is wel een nette prijs vindt ik zelf. | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Heey , Ik heb een namaak dremel gekocht bij de praxis. Het is er eentje van skill, maar skill is een merk van Bosch. En Dremel is ook weer een merk van Bosch. Dus een skill is eigenlijk de goedkopere versie van Dremel. Ik moest er alleen wel een diamant zaagje kopen van Dremel! En dat was wel duur ! Ongeveer € 20.49 . Maar alle hulpstukken van Dremel passen ook op de skill. |
| | |
| | #8 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | ||
| | |
|
| « Neon
|
kortsluiting ofzo? » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| dremel | risc | Casemod Junkies | 18 | 1-11-2007 18:35 |
| [NF] Dremel Figuurzaagmachine | brinkdinges | Frontpage Discussie Forum | 10 | 1-09-2006 16:35 |
| Dremel vraagje | Wiedjee | Casemod Junkies | 6 | 10-08-2006 15:14 |
| Dremel <- | pr0wl | Elektronica Junkies | 24 | 14-06-2006 19:49 |
| Dremel hoe en wat | Delslet | Casemod Junkies | 3 | 11-05-2003 22:53 |