| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 september 2003 Locatie: Amstelveen
| Kutkutkut.... M'n radiator is lek Ik baal als de pest, nu moet ik niet alleen een waterblokje, maar ook nog een nieuwe radiator kopen ![]() Wie vrolijkt mij op en verkoopt mij voor een dump prijs één of beide? :P |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| uitgeschoten met je schroevendraaier ofzo? Waar is hij lek? Ik beschik over een acithyleen brander, en kan altijd voor je proberen hem weer te maken.
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 september 2003 Locatie: Amstelveen
| Ik heb dat ding op t.net gekocht, is denk ik lek gegaan door de TPG... Zat ook echt kut verpakt. Met een chieftech in een doos, die eigenlijk net te klein was qua lengte. Er zat ook een gat in de doos op de plek vd radiator ![]() Ik ga die radiator dus ook terugsturen, maar dit ding regelen kostte al weken, en nu moet ik ook nog een blokje én ook nog eens een radiator (blokje zat niet bij de set). Kan ik lekker in juli ofzow m'n waterkoeling installeren ![]() Dusss... Als iemand nog iets heeft liggen... ![]() edit: het is idd een autorad, maar m'n pa heeft er nie echt vertrouwen meer in... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwsbrief: stuur de adressen lekker mee? | Alexander Online | CaseJunkies Support en Feedback | 15 | 27-03-2006 16:08 |
| Audigy 2 werkt niet lekker | Dark Wanderer | Software Junkies | 15 | 7-08-2004 14:23 |
| Alle junks lekker aan het grinniken ? | Interstice | Area 1337 | 36 | 10-07-2003 01:28 |