| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 december 2004 Locatie: Barendrecht
| Junkies, Ik heb een Zalman CNPS7000B-AlCu cpu koeler gekocht voor socket 478. Alleen de koeler die er nu op zit, zit met koelpasta vast aan de processor. En ik heb wel eens te hard eraan getrokken en toen had ik dus me processor gesloopt. Dus weet iemand hoe ik het best dat ding eraf kan krijgen ? Greetz.... Cyborg |
| |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 mei 2004 Locatie: Breda
| Citaat:
![]() | |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Ik weet niet wat voor een haardroger jij gebruikt, maar persoonlijk heb ik nog nooit last gehad van wat voor een 'straling' dan ook, terwijl ik dat ding met regelmaat gebruik in de buurt van computeronderdelen. Met mijn beperkte electrokennis kan ik het heel goed mis hebben maar ik kan me, ondanks het feit dat dit een zeer veelgebruikte methode is, niet herinneren ooit iets gehoord of gelezen te hebben over door een fohn veroorzaakte en schadelijke straling. |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 december 2004 Locatie: Barendrecht
| Ik heb net de haardroger gebruikt en het ging allemaal prima, nu is mijn pc teminste wat stiller met die Zalman koeler. ![]() Alleen dat k*t moederbord gaat piepen als ik de koeler op zijn laagst laat draaien, maar voor de rest, is ie perfect. ![]() |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Piepje van dat je cpukoeler te langzaam draait? Deze kan je meestal uit zetten in de bios ![]()
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
Maar als ik dat ding in m'n pckast leg word m'n systeem instabiel en valt mijn pc uit.. ( Ik zal wel te veel wattage trekken van het stroomnet dan ) | |
| |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Citaat:
Je verwijdert je cpu koeler meestal als je pc uit staat. ![]()
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies | |
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 februari 2005 Locatie: Brunssum City
| FF een vraagje; kan je deze koeler ook testen op werking zonder deze te monteren, ik heb er een besteld (niet voor mij) maar per ongeluk met ledje, als ik deze oke vindt dan houd ik 'm zelf Ik heb op een multi-connector kabel waar de Zalman VGA-koeler op zit nog 3 plaatsen over (3pins) 2 zwarte (12volt) en een witte (5 volt) kan ik de CPU-koeler daarop uittesten? Gr Toetje |
| |
| | #14 (permalink) | ||
| Citaat:
( wel ff snel een andere erop zetten :P) En waarom ik een haardroger in m'n pc gebruik? Om stof weg te blazen ( heb niks anders :P) ![]() | ||
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Persoonlijk zou ik voor een fan gaan, nog goedkoper ook, en die geeft ten minste geen warme lucht... ![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sata-Voedingsplug verwijderen | soundmaster | Casemod Junkies | 8 | 14-09-2006 14:42 |
| sleutels verwijderen | william | Software Junkies | 1 | 15-05-2005 16:25 |
| Nieuwe/oude koeler installeren,... maar welke en hoe ? | Hardware Junkies | 10 | 27-10-2004 13:52 | |
| Mappen verwijderen zonder files te verwijderen | squid | Software Junkies | 3 | 24-07-2004 14:25 |