| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 september 2004
| Hallo mede case-modders/ overclockers, Ik had ongeveer 5 maanden geleden bij Tweakstore in R'dam besteld (spijt van). Deze zijn gestopt en ik heb m'n geld terug gestort gekregen. Maar het probleem waar ik nu mee zit is dat ik daar mijn hele watercooling had besteld. Dus nu wilde ik jullie vragen of iemand nog een adresje weet waar ik de volgende onderdelen kan bestellen (het liefst bij één winkel): 1x Maze 4 voor socket A 13mm aansluitingen met een Hold-Down 1x Evo Airplex 360 13mm aansluitingen 3 meter Tygon 13mm slang Ik hoop dat iemand een betrouwbare winkel weet waar ik dit kan bestellen. ![]()
__________________ Jij mij niet geloven jongens? Dit zijn echt niet nieuw, maar Robijn Intensief! [CiP] Blue Radiation - Last update: 28-04-2005 |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Ik zou 's op pricewatch kijken naar een aantal van die producten. De meeste shops hebben het allemaal wel liggen. Ik denk dat je zowieso zelf op zoek moet gaan. Wij weten immers niet waar jij genoegen mee neemt. |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Dit is toch echt een kwestie van shoppen en dat kan je zelf natuurlijk ook prima met behulp van internet. Ga shops en pricewatches af en kijk wat er van je gading is. Veel succes .
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Waar kan ik dit kopen. | black magic | Casemod Junkies | 5 | 8-06-2006 17:47 |
| lanbag waar kan ik die kopen:???? | AMD-Ghost | Gadget Junkies | 8 | 27-08-2004 14:17 |
| Waar kopen? | NickBR | Cooling & OC Junkies | 2 | 21-02-2004 15:50 |
| Waar kan ik UV-Plexiglas kopen. | artic | Casemod Junkies | 17 | 14-02-2004 23:28 |
| Waar kan ik cases kopen? | Frenger | Area 1337 | 2 | 23-08-2003 11:58 |