| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 december 2004 Locatie: Barendrecht
| Junkies, Ik heb de Sunbeam Transformer Case aangeschaft en hij is perfect, alleen de Fans maken een hoop herrie dus die wil ik zachter zetten, zonder een Fan Controller hoeven aan te schaffen. Weet iemand een software programma waar dat mee kan? P.S. Het proggie SpeedFan heb ik al geprobeerd maar daar gebeurd helemaal niks als ik iets veranderd. Greetz.... Cyborg |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 april 2003 Locatie: Haarlem
| Om welk programma dan ook te laten werken moet je je fans wel aangesloten hebben op je moederbord en niet rechtstreeks op je voeding. Controleer dat dus eerst even. Anders gaat geen enkel programma werken. Speedfan is namelijk in staat iedere fan die aangesloten is op het mobo te regelen.
__________________ AMD Athlon 2100+ @ 1900 mHz | 1024 MB DDR | Nvidia GF 4600 Ti | 5.1 surround | 200 GB 7200 RPM 8 MB | Levicom 550 watt | Lian-Li PC 61 black |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 juli 2003 Locatie: emmen
| IK heb niet echt goede ervaringen met dat soort progjes. (lees cpu fan stopte, gouw terug op WC :P ) Is het geen optie om de 7volt truck toe te passen? edit: Spike je comp stond in de krant .
__________________ SMP is TEH PWN =] |
| | |
| | #6 (permalink) |
| @dysaster: Als jij mij zegt wat de 7-volt truck is : @Spike: Een goede CPU temperatuur kan ik al uitlezen :P In me oude case zat een temperatuur meter voor de CPU, HDD en System. Die heb ik eruit gesloopt en kan ik dus los aansluiten op me nieuwe case, alleen het is niet erg handig :P |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 3 februari 2004 Locatie: /dev/null
| Citaat:
Maar zijn er geen "bekende" andere programma's of plugins voor mbm5 om dit te regelen? | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Oke doormiddel van dit: http://www.casejunkies.com/forum/vie...?p=60394#60394 heb ik de 7-volt truck toegepast en is gelukt. Alleen hoe doe ik dat nou met de de Fans die ik op het moederbord moet aansluiten...(ik weet niet hoe zo'n aansluiting heet) ? |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Citaat:
__________________ www.defecto.nl | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Remote control PC | CraXz | Software Junkies | 10 | 25-05-2006 14:39 |
| FAN control met PIC en LCD | nl2ttl | Elektronica Junkies | 1 | 29-09-2005 08:22 |
| Led control van corsair | Tress | Elektronica Junkies | 16 | 2-10-2003 13:56 |
| remote control | pepo | Elektronica Junkies | 8 | 27-06-2003 20:50 |