| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #48 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| En daarnaast zou ik het niet in mijn systeem willen, het brand makkelijk. Benzine lijkt me helemaal uit den boze omdat daarvan je slangen ook nog slijten, en het is explosief.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #50 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 juni 2003 Locatie: Nijlen
| Citaat:
Gedemineraliseerd water is het beste om te coolen, enkel zwaar water (met deuterium ipv waterstof) heeft een nog iets hogere warmtecapaciteit, maar dat kost zo'n 50 euro per glas .
__________________ You know where it ends, It usually depends on where you start. See ya | |
| | |
| | #52 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Methanol zou idd wel erg goed koelen. Als ik 't op m'n handen krijg dan doet het bijna zeer van de kouw. Het neemt ook veel warmte op maar is zeer explosief, helaas. Deuterium neemt idd veel meer warmte op dan water en zou ook zeer geschikt zijn. Zonder gevaar en beter koelend dan water. Het is erg prijzig maar het hoeft niet 100% te wezen voor een goede werking. 50/50 met gedestileerd water zou denk ik al wonderen doen. Ik ga ff verder zoeken.. |
| | |
| | #53 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2004
| Hee, dit topic wordt zo nog interessanter.. Ik zou ook wel willen weten welk soort vloeistof er goed koelt.. Ik heb ook nog een inbreng, als je een wrat hebt, kun je die laten wegbranden bij de dokter, dat spul wat hun gebruiken is uit zichzelf zo vreselijk koud dat het lijkt alsof het brandt, ik weet niet of hetal genoemd is, maar ik weet zeker dat dat ook wel goed koelt.. Maar kan goed zijn dat het uitzet als het warmer wrdt, of dat het explosief is. |
| | |
| | #56 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Nou, ff een vraagje tussendoor. Mijn flesje anti-alg is zojuist binnen gekomen. Moet ik dit bij mijn water er in gooien of moet ik de waterkoeling eerst schoonmaken???
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #57 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Als alles nog netjes lijkt kan het er gewoon bij in. Maar als het water vol zit met vieze groene en bruine drap, zou ik 'm eerst ff schoonmaken ![]() Algen gaan wel dood van dat spul maar wat er in zit aan algen moet er wel eerst uit. Anders blijft het rond pompen. |
| | |
| | #58 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| De algen zitten alleen in het waterblok, heb nu een beetje in het water gegooid, is dat goed of moet het waterblok eerst schoon?? ![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Binnenkant verven, zonder gevolgen?? | BlackPearl | Casemod Junkies | 14 | 8-08-2006 00:11 |
| Sloop Rad | Norden | Cooling & OC Junkies | 4 | 9-06-2004 22:08 |
| bijna 1 jaar casejunkies | QuincMan | Area 1337 | 33 | 16-12-2003 22:37 |
| [VR] pompje +rad van de sloop | Recycle Junkies (V&A) | 5 | 5-10-2003 20:07 | |