| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juni 2003 Locatie: Nijlen
| Gebruik je in je setup enkel koperblokken of zit er ook Aluminium tussen. Indien je ook aluminium als metaal hebt, gaat het aluminium weggevreten worden door het koper, dit kan je verhelpen door anti-corrosie erin te kieperen. Het kraantjeswater kan nooit zoveel kalk bevat hebben.
__________________ You know where it ends, It usually depends on where you start. See ya |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 januari 2004 Locatie: holtum
| Misschien een leuk onderwerp voor een artiekel op CJ. Welk water is het beste voor een WC .Wat zijn de gevolgen van het gebruin van geen WC water merk Dus gewoon kraan en supermarkt water, Spa met bubbels? :P
__________________ Feel the power of airflow 369CFM intake |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Tijdelijk kan het niet zoveel kwaad ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #40 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Dat probleem heb ik dus, heb wel demi water maar er zat geen anti-alg bij. Moet ik dat maar even bestellen ![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 oktober 2003 Locatie: Waddinxveen
| Dat koelblok ziet er echt ranzig uit TWM mischien had je het kunnen door spoelen met gootsteen ontstopper :P Misschien een idee om sloopradiatoren water met gootsteenontstopper door tespoelen.
__________________ Doet u mij maar twee ram en één cpu, netjes geserveerd op een moederbordje. |
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
Ik zou gewoon voor een flesje anti algen vloeistof gaan.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 januari 2004 Locatie: holtum
| En pure alcohol dan :P. Ik zou echt wel eens een test willen zien met verschillende stoffen ofzo, gewoon kijke wta het beter is :P. Water Benzine Alcohol Methanol H2o water setje Ofzo
__________________ Feel the power of airflow 369CFM intake |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Binnenkant verven, zonder gevolgen?? | BlackPearl | Casemod Junkies | 14 | 8-08-2006 00:11 |
| Sloop Rad | Norden | Cooling & OC Junkies | 4 | 9-06-2004 22:08 |
| bijna 1 jaar casejunkies | QuincMan | Area 1337 | 33 | 16-12-2003 22:37 |
| [VR] pompje +rad van de sloop | Recycle Junkies (V&A) | 5 | 5-10-2003 20:07 | |