| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2004 Locatie: schipluiden
| ik ben nog niet echt bekend met het flashe van video kaarten dus ik vraag het aan jullie:kan dit? Sapphire Radeon 9600 XT naar een 256MB Sapphire Radeon 9800 XT 256MB waar haal ik dan eventueel de bios vandaan ?en hoe doe ik het dan? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Ten eerste zou ik een beetje op je spelling letten ![]() Ten 2e , als je er nog niets van weet raad ik het af. Bios flashen is erg gevoelig en kan je 9600 rechtstreeks je prullenbak in sturen als het fout gaat. Lees dus eerst heel veel/alles over overclocken en bios'en flashen voordat je er aan begint. Zodat je ook weet wat er allemaal fout kan gaan. Begin maar bij onze FAQ ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| @ Xoxide: we zijn hier op het forum gewend aan normaal taalgebruik inclusief hoofdletters en leestekens. Dit houdt het forum overzichtelijk en leesbaar dus ik verzoek je hier rekening mee te houden (zie ook onze policy).
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Citaat:
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| TV Radeon 9600 XT (256MB) | HardcoreRaver | Hardware Junkies | 4 | 25-07-2005 22:19 |
| Radeon 9600 XT (256MB) problem | HardcoreRaver | Hardware Junkies | 19 | 24-04-2005 12:20 |
| Gezocht: Sapphire 9800 PRO bios | the-system | Software Junkies | 0 | 2-10-2004 06:52 |