| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2004
| ben zelf nog nieuw in het modden vandaar deze vraag ook ![]() probleem is dat ik een koeler heb gekocht waar ik het op me glazen plaat wil monteren, hierbij schroeven bij gekregen maar lijk mij niet dat je dat in een glazen plaat gaat raggen. Iemand any id's op het hoe en wat ik moet gebruiken om deze koeler te monteren? |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Welkom op CJ! Bedoel je een echte glazen plaat, of een plaat van plexiglas (wat bijna altijd gebruikt wordt voor een window)? Een glazen plaat bewerken gaat vrij lastig, maar het is heel makkelijk om met een boormachine met ijzerboortje 4 gaten in het plexi te boren, zodat je met de schroeven de fan vast kunt zetten. Oja, zou je in je volgende post hoofdletters willen gebruiken?? Zie verder hier. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Traan plaat | risc | Casemod Junkies | 8 | 27-10-2007 09:04 |
| Plexie glazen kast | krossfire | Casemod Junkies | 7 | 5-01-2004 22:31 |
| [Animocheck] IA geperforeerde plaat | FiXeL | Shop Junkies | 32 | 14-05-2003 17:53 |