| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Ik heb het stuk inmiddels gelezen en het valt allemaal wel mee. Ze zeggen dat je moet zorgen voor een gezonde luchtstroom en dat heb ik Het stomme is dat ze getest hebben met een systeem waarbij de radiator en fan buiten de kast staan. Het lijkt mij niet meer dan logisch om je fan iig lucht in de kast te laten blazen (met uitzondering van de Reserator).
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
| |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Mijn systeem draaide 24/7 volledig passief, behalve de 2 fans in me PSU. Zolang je niet overclock hoef je niet bang te zijn dat andere kleine componenten oververhit raken. Me CPU werd watergekoelt dmv een bigg-ass auto rad, NB werd gekoelt door een Zalman sinkje en me GPU door een groot socket A koelblok. Werkte perfect. Ongeveer een jaar geleden was er ook al een nieuwspost van B_B, waarin met een soort hittegevoelig fotocamera beelden werden genomen waarin je kon zien dat er allemaal kleine ICtje >70 graden werden. Toen ze de boel gingen overclocken zelfs tot over de 100 graden. FF zoeken. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Waterkoeling | somers | Cooling & OC Junkies | 1 | 14-01-2008 20:39 |
| waterkoeling | Silver_Rain | Cooling & OC Junkies | 27 | 1-08-2006 09:43 |
| Waterkoeling | PhoenixDude | Cooling & OC Junkies | 8 | 3-02-2006 10:45 |
| waterkoeling | cuda | Cooling & OC Junkies | 4 | 31-01-2004 22:39 |
| [WC] Waterkoeling set | YazooWillie | Cooling & OC Junkies | 21 | 11-07-2003 00:18 |