| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2004 Locatie: Hoogvliet
| Ik wil mijn kast extree goed gaan koelen, is dit een goed idee? - 4 hoge poten onder m`n behuizingen monteren en dan onder mijn case een grote fan. die de lucht naar buiten blaast. - bovenop m`n case ook een grote fan monteren die koude lucht naar binnen trekt (uiteraard maak ik er een gat in) - en ik zoek een manier om je processor met meerdere fans te koelen. Ik wil er drie geluidskaarten in hebben maar kan er maar 2 kwijt kheb namelijk zo`n mini atx van asrock (domme koop geweest) enig idee hoek dit gaat doen ( geen usb geluidskaart of dergelijks) Ben namelijk dj en probeer zo min mogelijk vertragen aan te gaan tussen mijn apparatuur en mijn koptelefoon) help me aub het zijn simpele dingen maar moet er gewoon even zekerheid op hebben __________________________________________________ ___________________ Amd Athlon xp 2200+ @ 1845 mhz 64 mb geforce 4 mx 440 momenteel 1 sound blaster live 5.1 256 ddr 333 mhz |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Warme lucht stijgt op, dus bovenin zit de warme lucht. Het is daarom verstandig om bovenin lucht naar buiten te blazen en onderin koude lucht naar binnen. Houd er rekening mee dat er ook veel stof in je pc geblazen kan worden door een intake fan, dus is het verstandig daar een stoffilter voor te plaatsen. Heel hoge poten lijken me niet nodig, maar er moet wel genoeg lucht naar binnen geblazen kunnen worden... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Of een externe geluidskaart scoren .
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Kan aan mij liggen, maar windows kan toch maar 1 geluidskaart tegelijk aansturen? als je een usb headset gebruikt kan je ook alleen uit die geluid krijgen.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2004 Locatie: Nederland, barendrecht (naast rotterdam)
| @1N54N3 lol On-topic: Ik heb nog nooit gehoord van 2 geluidskaarten te gelijk wel 2 video kaarten :P. Maarja en waarom zou je meerdere fans op je processor willen hebben?. En wil je ze naast elkaar of op elkaar? |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Paar vraagjes | oObreezerOo | Hardware Junkies | 12 | 12-04-2005 17:11 |
| paar vraagjes | Ouzooo! | Elektronica Junkies | 35 | 18-10-2003 18:14 |
| [LCD] Nog een paar vraagjes. | Marx | Elektronica Junkies | 7 | 19-03-2003 19:50 |
| [WC] een paar vraagjes! | Hummel-X | Cooling & OC Junkies | 24 | 1-02-2003 19:46 |