| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juli 2004 Locatie: Voorburg
| Hallo, Ik heb een vraagje. Heb een pc staan met goede airflow. Temperatuur in de kast zit zo rond de 26/28c en cpu rond de 28/30 (amd athlon xp2400). Verder zitten er 4 hds in die goed gekoelt worden dmv fans. Als laatste een radeon 9800 waar denk ik wel de nodige warmte afkomt. Probleem alleen is dat deze kast 24/7 staat te draaien en dus zorgt voor een flinke warmteontwikkeling in de kleine kamer waar deze in staat. Zou ik dit dmv waterkoeling op kunnen lossen? Alle hulp en ideeén zijn welkom. Alvast hartelijk dank! ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 juni 2004 Locatie: Nijmegen
| Hoe warm (of koud) je kast is ligt aan de dingen die je waterkoelt, je HDD's en Graka geven ook aardig wat warmte af. Je kan het natuurlijk ook zo doen WAARSCHUWING voor de 56K'ers 2,5MB aan pic's!!!. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2004
| http://zfz.com/ Net zoeits dus, moet je alleen wel een koele grond hebben of de grond ook koelen:P
__________________ n00bie |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Of hang je radiator buiten het raam, dan heb je in de winter nóg leukere temperaturen ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| De oplossing | frans | Hardware Junkies | 6 | 21-08-2007 19:09 |
| sofware hitte pc | william | Software Junkies | 6 | 23-03-2005 13:06 |
| Schema voor hitte censor en een lcd | Li-Unit | Elektronica Junkies | 12 | 9-01-2004 17:08 |
| Het GROTE wat is jouw CPU temperatuur met deze hitte topic | the widow maker | Hardware Junkies | 20 | 9-09-2003 02:36 |