| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Uhm er zit nu nog niks in mijn wc maar ik ga er auto koelvloeistof ingieten ben je tenminste meteen overal vanaf.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| In mijn main rig (expirimenteer systeempje) zit van alles, ik heb er gewoon kraanwater in gehad, autokoelvloeistof, koffie apparaat cleaner, azijnzuur en soms tijdens een extreme uitbagger actie wel eens verdunde zoutzuur. Ik heb namelijk mijn auto kachel-radiator niet schoongemaakt en dat moet je echt doen met zoutzuur, want ik kom nu nog steeds stukken kalk en andere prut tegen. Daardoor is mijn CPU blok ook n beetje verpest, en moet ik om de zoveel tijd weer eens een of ander schoonmaakmiddel er doorheen jagen. In een ander systeem zit demi water (das water zonder kalk) met Zerex Super Coolang (anti-corrosie, anti-alg) en een UV goedje. Dat werkt tot nu toe het prettigst, maar auto koelvloeistof is ook erg makkelijk en werkt goed.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| MODBREAK ^n0c3r, ik zou je willen vragen om je shift-toets iets vaker te gebruiken. Wat ik ook erg vervelend vind (en met mij waarschijnlijk een hoop anderen): Je typt elke zin die je typt op een nieuwe regel. En dan stop je er ook nog een extra enter tussen. Dat leest nogal irritant en het neemt ook onnodig veel ruimte in op het forum. Bovendien als je zoveel op je enter-toets ramt is deze in no-time versleten ![]() Demoniac Ben je het niet eens met deze modbreak? Stuur me een PM.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #11 (permalink) | |
|
| Citaat:
Oh, sorry... Sinds waarneer neemt dat exttra plaats in dan? ik zal er effe om denken! | |
|
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Klopt iets niet in dit eenvoudige tekeningetje (voor julie) | kilzone | Elektronica Junkies | 10 | 26-06-2007 18:07 |
| ik zoek een koelertje hebben julie meschien advies | Cooling & OC Junkies | 15 | 6-08-2003 17:17 | |