| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Hallo, Ik heb vandaag wat stuff binnengekregen voor mijn nieuwe mod... Daar zat ook zon mooi Eheim pompje bij ! ![]() deze dus.... Alleen wat nou het probleem is.... Het pompje ligt uit elkaar! en omdat dat het in een resorvoir zit...kan ik er nie bij Check even deze link voor wat verhelderende fotos... www.fauve.nl/pomp Wamoetikdoen ?? |
| |
| | #3 (permalink) |
| Jah ik dacht dat maybe iemant wist hoe dat ding in elkaar zit ofzo... ofdat het resorvoir vast zit..ofdat je gewoon kan trekken, draaien.... Want ik wil mijn case zo snel mogellijk afhebben voor een bepaalde lanparty...en als ik dat laat opsturen heb ik weer 100jaar verder voordat ik een nieuwe heb ! |
| |
| | #6 (permalink) |
| Heb al vanalles geprobeert..... Dat ding zit volgens mij gewoon vastgelijmt ofzo !Maar ik heb hem al ingepakt en hij is al retour naar Freezinghardware... ( ik moest de opstuur kosten nog zelf betalen ook nog >D ) |
| |
| | #9 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| |
| | #10 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 26 juni 2003 Locatie: zaandam
| Citaat:
![]() | ||
| |
|
| « OC voor 9800 pro
|
VGA OC » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoe fan uit elkaar te halen | ankh | Hardware Junkies | 3 | 26-03-2007 19:52 |
| 2 Fans aan elkaar koppelen | Don Zalmrol | Cooling & OC Junkies | 3 | 26-03-2006 16:00 |
| Chieftec uit elkaar halen | /Slash | Casemod Junkies | 3 | 28-09-2005 09:12 |
| Kan mijn pompje het aan ? | Raptor | Cooling & OC Junkies | 9 | 2-06-2004 10:09 |
| [VR] pompje +rad van de sloop | Recycle Junkies (V&A) | 5 | 5-10-2003 20:07 | |