| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 mei 2004
| Sinds een tijdje heb ik een nieuwe case,drie casekoelers en een cooler master aero 7+ copper erin,je kent het wel,nou is het gekke,als ik die 2 casekoelers aan de linkerzijkant onderaan aan of uit zet,het maakt gewoon niet uit,me temperatuur blijft hetzelfde! Als ik wegloop bij de pc loopt me temperatuur naar beneden met zo'n 2 graden! Ik zit er wel vlak bij,hij staat aan mijn rechterkant bij me benen zeg maar,op een half metertje onder me buro,maar zoveel verschil zou dat toch niet uit moeten/kunnen maken? Wat wel kan natuurlijk,en daar heb ik het al met een andere cooler master aero7+ eigenaar over gehad is dat ik geen flow heb maar meer een soort turbulentie in me case,hij heeft nu zijn slakkehuis een kwart slag gedraaid,en een casefan gedraaid achterin zodat ie direct in de cooler master a(zucht je weet wel )blaast,en dat werkt goed,maar mijn mening is dat je zo alleen maar warmteopbouw in je case krijgt zodat je cpu temp uiteindelijk toch weer op zijn oude waarde komt. Wat vinden jullie?,ik denk ook niet dat het goed is voor me cpukoeler want dan gaan me lagers slijten als ik dat slakkehuis 90graden draai,hij is wel zo gemaakt dat je koelfan van je slakkehuis als het ware hangt in zijn lager,om dan te gaan draaien lijkt mij niet verstandig,affijn dat houd ons dus ff bezig op dit moment... Ook nog een sub-vraagje; Ik heb een condensator vlak naast me cpu koeler zitten,zo'n 3 mm er vanaf,nou hoor ik dat dit wel eens link kan zijn omdat hij zich kan ontladen in je heatzink,met alle gevolgen vandien,ik heb er nu wat heat-resistant tape tussen gemoffeld en ook nog om een schroefje heen die practisch tegen die condensator aanzat,maar is dat nou echt waar of complete fabel,zo'n condensator is van zichzelf toch al goed geisoleerd? Keep on modding! ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 mei 2004
| voor het gemak maar even een link naar de cooler master en de case http://www.coolermaster.com/index.ph...73+Aero%207%2B http://www.qtec.info/service/support...tm?artnr=13478 |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| ik heb geen problemen met me coolermaster.. af en toe maakte die een beetje lawaai, maar de cj-fan-schoonmaak-tut doet wonderen, owja ik heb/had hem ook een kwartslag gedraait, en nu heb ik me pc als desktop..
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Citaat:
| |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Citaat:
Dit komt omdat als jij achter je computer zit je hem gebruikt je je processor en andere componenten belast, hierdoor gaan ze warmte afgeven. Als jij weg ben, doen ze dit niet, Want jij ben ten slotte weg Dus daalt je temperatuur | |
| | |
| | #8 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | ||
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Citaat:
maar in de regel is het wel je systeembelasting heb je (kloef) misschien een plaatje of ene schets van hoe je cooling nu zit ? | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| vga kaart word warm [heet] | greenghost | Cooling & OC Junkies | 15 | 29-10-2006 14:48 |
| PC te warm??? | Evoluzione | Cooling & OC Junkies | 9 | 10-07-2006 22:07 |
| pc te warm ? | Addict156 | Cooling & OC Junkies | 15 | 3-05-2005 18:35 |
| [HELP]Hoe krijg ik mijn router werkend? Word er gek van | tongue_of_colicab | Hardware Junkies | 25 | 27-01-2004 21:16 |
| Heeeeelp mijn msn lijst word overgenomen :P | Interstice | Area 1337 | 6 | 10-07-2003 23:26 |