| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004 Locatie: Apeldoorn
| Hallo, CJ Ik heb een pc met de volgende spec: Amd 2400+ Radeon 9700 pro 256 DDR In een miditower. Ik wil hier watercooling gaan op zetten maar niet voor overclocking alleen voor de looks en sound wat adviseren jullie me. (links naar winkels producten ect.)Ik weet nog niet zo heel veel van water cooling af ik heb al we de FAQ gelezen en ik wil me nog laten informeren in de winkel maar dat vind ik nooit zo objectief omdat hun meest al alleen praatjes houden om jou het product te verkopen. Graag jullie reactie
__________________ Chaos + No escape = Ctrl,Alt,Del |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Het ligt er aann hoeveel geld je te besteden heb. Ikzelf heb een gpu, nb en cpu blok van frigus.nl dat koste me bij elkaar maar 100 euro. Als pomp kan je een eheim 1048 nemen (heb ik ook) en dan moet je zelf maar zoeken wat voor rad/res je mooi vind om te gebruiken.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik heb zelf ook het setje (CPU-NB-GPU) van Frigus, het zijn in verhouding goedkope blokjes als je kijkt na de prijs/kwaliteit verhouding. De looks van de blokjes spreekt voor zich..... Review : http://www.casejunkies.com/index.php...001&hl_id=1989 |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Custom Watercooling | MindTrickZ | Cooling & OC Junkies | 4 | 15-12-2007 17:53 |
| Watercooling set | Enigma^ | Cooling & OC Junkies | 14 | 25-02-2006 20:43 |
| X800XT Pe en watercooling | brantje | Cooling & OC Junkies | 6 | 3-10-2005 06:22 |
| Watercooling | Cupke | Cooling & OC Junkies | 3 | 15-07-2004 21:16 |
| Watercooling | Davidian | Cooling & OC Junkies | 36 | 23-04-2003 22:11 |