| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 januari 2004
| Citaat:
**Correct me if i'm wrong** | |
| |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 mei 2004
| Geen pasta?? Vergeet het dan maar met je koeling,koop zo snel mogelijk pasta,een beetje goeie koop je voor rond de 10 euro en smeer een heel dun laagje op je cpu,ik doe dit meestal door wat pasta op een creditcard te smeren(zonder magneetstrip!)en het dan uit te strijken over de cpu zodat je een heel mooi dun dekkend laagje hebt,soms gaat het in 1 keer goed en soms moet ik het een paar keer overdoen,maar ik ben pas tevreden als het mooi dekkend erop zit,dan doe ik nog een heel dun laagje op mijn heatsink(zelfde principe met de card)en monteer heel voorzichtig zonder te schuiven of te verplaatsen de heatsink terug,pas dan is het goed en als je het zo doet win je zeker een graad of 3 inplaats dat je er gewoon wat pasta op kwakt en zo ist goed Vind 55 graden nog redelijk als je geen pasta gebruikt maar is dat stressed of idle? Kortom KOOP PASTA ![]() |
| |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| old thread alert!
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Casemod CoolerMaster Centurion 543 | Leopard | Casemod Project Logs | 8 | 30-03-2008 10:22 |
| Coolermaster Centurion 5 | Desert Fox | Casemod Junkies | 3 | 25-10-2007 22:22 |
| CoolerMaster Centurion 5 | Niek | Casemod Junkies | 3 | 14-10-2005 15:52 |
| Coolermaster Centurion II te koop? | masterwebber | Casemod Junkies | 3 | 14-04-2004 12:07 |
| CoolerMaster case fans | Bish | Cooling & OC Junkies | 30 | 8-02-2004 19:59 |