| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Je kunt ze gewoon achter elkaar doorlussen (op de normale voeding).
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Heb je geen last van, tenzij de voeding uitvalt. Ik heb hier op 1 kabel, 4 fans en een HDD hangen!
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| |
| | #6 (permalink) |
| Das mooi, nog een tipje, je kunt je fans op op 7 volt zetten, maken ze minder herrie en de prestaties gaan niet merkbaar achteruit (tenzij je echt het maximale uit wilt halen). Moet je wel een beetje verstand hebben van wat je doet: http://www.dazecoop.co.uk/daze/help/...icks_7vfan.php Misschien komt het goed van pas ![]()
| |
| | #7 (permalink) | |
|
| Citaat:
Ja, maar ik ben nog niet echt extreem aan het overclocken. ik ben nog voorzichtig maar toch bedankt.Maybe kunnen ze dit topic nou dichtgooie :P | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Molex splitter | SupReme | Elektronica Junkies | 4 | 18-07-2006 06:48 |
| DVI signaal splitter, goed idee? | Raptor | Hardware Junkies | 2 | 22-04-2006 18:18 |
| [EL] Speaker / hoofdtelefoon splitter | Mad Sarge | Elektronica Junkies | 3 | 28-10-2003 16:54 |
| IDE Y-splitter | Ultima | Hardware Junkies | 11 | 25-09-2003 16:58 |
| Fan verleng kabels, 3 pins connectors, 3 pin splitter | Fleppuhstein | Casemod Junkies | 11 | 3-03-2003 18:56 |