| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Ik heb een standaard moederbord. Van Packard Bell. ja ik weet het, het zijn niet de beste maar het is mijn eerste computer. Nu heb ik maar 2 aansluitingen gevonden voor fans. de aansluitingen op videokaart e.d. zijn al in gebruik. ik heb iemand horen praten over een printplaatje waar je fans en leds op kunt aansluiten, weet iemand hier wat meer van? ![]() |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| fans kan je ook aansluiten op gewone molexen, meeste 80mm fans zijn 12 volt (zodannietalle) en voor leds heb je wel wat weerstandjes en etc nodig, maar daarvoor moet je bij onze electro-Xperts zijn!
__________________ "When the beat drop..." |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Is het echt nodig voor de derde keer naar dat printje met die fan en led-aansluitingen te vragen? Bestel het in het buitenland of soldeer zelf wat inelkaar......... zucht
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Fans kan je aansluiten op een Fanbus, Rheobus of anders moet je eventueel verloopkabeltjes (4-pin naar 3-pin gebruiken). Linkje naar allerlei soorten fancontrollers Linkje naar een verloop kabeltje Een beetje eigen initiatief wordt op prijs gesteld. Daarom KLONG.....op slot
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| fans aansluiten. | .DevastatioN | Hardware Junkies | 2 | 27-08-2006 14:43 |
| LCD aansluiten | royvuurwerk.tk | Elektronica Junkies | 7 | 2-05-2005 23:54 |
| fans aansluiten =/ | nitron | Cooling & OC Junkies | 9 | 19-05-2004 16:33 |
| [Fans] Aan iets aansluiten?? | BlaQMaG | Elektronica Junkies | 11 | 12-03-2003 07:59 |
| Aansluiten fans, lampjes e.d. op molex | Elektronica Junkies | 11 | 7-01-2003 17:51 | |