| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2004
| Hallo allemaal ik had ff een vraagje over mijn temps. err kijk mijn cpu temp is nogal hoog 51*C IDLE zonder airflow en zonder mesh rounded cables (me psu kabels zijn wel bij elkaargebonden btw) maar ik vin het foking hoog maybe is HM niet goed maar dat is onwaarschijnlijk. Wat zou ik eraan kuinnen doen |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Iets meer systeemspecs zijn gewenst om een zinnig antwoord te geven en ook je taalgebruik zou iets 'Nederlandser' kunnen..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Zie hierboven, ^ daarna, Koop een 80/120mm fan en zet die aan de voorkant onderin je case, maak een mooi gat erin, en laat de fan naar binnen blazen. Zo komt er koude lucht binnen en creër je een betere airflow. Als je dat niet wil, koop dan gewoon een betere koeler voor op de CPU. Maar de airflow techniek is wel de beste, maar niet de makkelijkste. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Okay hier komen de specs: AMD athlon xp 2400+ @ 2ghz (standaard' Mobo: Soltek SL-75FRN-2 nforce2 chipset intergrated lan and sound VGA:geforce4 ti 4200 mem week niet veel over moet ff kijken alles wat ik weet is dat het 512 mb is en 166mhz dual channel geloof ik maar dat moet ik nog ff nakijken. Me processor is trouwens wel sable op die temp heb geen last van vastlopers etc. Maar ik vind het zo vreemd dat ie zo heet word |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
| |
| | |
| | #12 (permalink) | ||
|
| Citaat:
| ||
|
| | #15 (permalink) | |
| heb nu momenteel helemaal geen case fans zit te twijfelen tussen 2 fans: -Dees Link -Of dees Link wat denken jullie?? Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoe begin ik eraan ? | Teunke | Casemod Junkies | 11 | 5-11-2007 18:21 |
| De zomerfestivals komen eraan | Jensn | Events Junkies | 3 | 2-07-2006 18:49 |
| onder gamen temp hoog? | sixkill3r | Cooling & OC Junkies | 2 | 7-03-2006 20:43 |
| Hoe hoog mag de temp normaal van de P4 550 processor worden | Roque | Cooling & OC Junkies | 2 | 9-12-2004 21:11 |
| OW moeder wat is het heet, en wat doe jij eraan ? | Fleppuhstein | Area 1337 | 86 | 4-06-2003 22:37 |