| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004
| ik had namelijk een paar vragen. ik ben eigenlijk van plan om een nieuwe processor aan te schaffen een p4 2.80ghz prescott uit voering aan te schaffen. Ik wilde graag weten welke mobo het beste bij past waardoor ik het max er uit kan halen. En welke cpu koeler ik het beste kan bij kopen. Welke merk ram is het beste om te OC. Ps enige enkele andere tips zijn ook welkom |
| |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| MODBREAK Deze informatie is allemaal vrij makkelijk te vinden in reviews, met Google zijn genoeg reviews te vinden. Dit topic gaat dus op slot. Demoniac Ben je het niet eens met deze modbreak? Stuur me een PM.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Noob vragen, sorry [Nieuwe vragen] | Niek | Casemod Junkies | 10 | 16-10-2005 21:27 |
| dremel vragen+ modding project vragen | stonestrong | Casemod Junkies | 36 | 2-07-2005 12:54 |
| Newbie Vraagje ? | wick3d | Casemod Junkies | 18 | 21-08-2003 17:34 |
| (OC) Newbie ik weet het maaruh | riscy | Cooling & OC Junkies | 17 | 6-05-2003 01:15 |