Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Cooling & OC Junkies
Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 22-02-2004, 10:36   #1 (permalink)

Standaard [OC] PIII gelocked?

Ik heb een vraagje...

Ik heb mijn Pentium III 1 Ghz overgeclocked naar 1.2 Ghz
FSB 160 Mhz, Vcore 1.7 volt. Geheugen op 143 Mhz. Maar als ik nu met asus probe kijk is dit ook zijn max... Ik kan de fsb ook nog wel verhogen
maar dan blijft hij gewoon op 1200 Mhz. Dus dit helpt me niks. Weet iemand misschien hoe ik nog hoger kan komen? >/

Heb al even wat gegoogled maar kom er niet echt uit...
Sjamco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-02-2004, 11:02   #2 (permalink)

Standaard

gelockt betekend als je geen MP kan veranderen, dit kan sowiso niet bij een pentium dus gelockt is die niet.
iedere cpu heeft een maximum en als dit jou maximum is moet je je daarbij neerleggen
  Met citaat antwoorden
Oud 22-02-2004, 12:31   #3 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door diontjuh
gelockt betekend als je geen MP kan veranderen, dit kan sowiso niet bij een pentium dus gelockt is die niet.
iedere cpu heeft een maximum en als dit jou maximum is moet je je daarbij neerleggen
hij is zeker wel gelockt, maar dat is zo gedaan dattie niet meer te unlocken is :P
(alle MP table entries komen op dezelfde MP uit)
maar idd, het kan goed dat 1200 gewoon de max is voor je CPU...
ook kan je PCI en AGP hardware tegenwerken, omdat oude Pentiums geen AGP/PCI lock hebben
FireWurX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-02-2004, 12:37   #4 (permalink)

Standaard

Hardware is geen probleem alles draait nog perfect... En heb 2 netwerkkaartjes, modem, sb live, en aan TNT 2 pro... Mijn temps zijn btw 38 graden Stressed en 28 idle... Met een standaard koeler! Op 5 volt Die dingen zijn niet warm te krijgen. Zit ook nog op zolder. Dan moet ik me maar op de videokaart storten om die zo hoog mogelijk te zetten... Maar die moet eerst gemod worden. Als het zover is zien jullie het wel. Voor zover eerst bedankt.

Grtzz
Sjamco is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Amd Athlon Xp gelocked of niet? Alvilon Cooling & OC Junkies 11 14-04-2004 00:54
PIII 450 Mhz Passief koelen Strakke-Wappie Cooling & OC Junkies 13 13-03-2004 08:37

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.