| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Ik las in de AMD-overclock guide het volgende:
Als ik mijn Vram opvoer, kan ik dan niet in een keer mijn XMS doorfikken? En welke onderdelen worden er dan warm? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Je hoeft niet bang te zijn om je latjes door te laten fikken (of je moet er meteen 3.1V op gaan zetten :P ) maar als je het met kleine stapjes doet dan kan er weinig misgaan. Je moet alleen even voelen of de latjes niet te warm worden. Gewoon even met je (schone) vinger er overheen. Zolang je ze normaal kan aanraken is alles goed. Ik denk je eerder je maximale OC bereikt dan dat je je geheugen beschadigd. Succes!
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Het hedendaags geheugen kan echt heel wat hebben qua voltages. Ik heb al meerdere keren tot 3.45V door mijn geheugenlatjes gegooid en ze werken nu al meer als een jaar perfect!Waarschijnlijk kan jouw mobo tot 2.9V Vdimm. DIt is absoluut niet gevoorlijk van jouw geheugen.
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Dual Channel Errors. Vram? | stonestrong | Cooling & OC Junkies | 11 | 22-08-2006 18:04 |
| Vraagjes | brantje | Elektronica Junkies | 31 | 27-06-2005 10:22 |
| Vraagjes | booger | Hardware Junkies | 1 | 16-05-2005 22:45 |
| Paar vraagjes | oObreezerOo | Hardware Junkies | 12 | 12-04-2005 17:11 |