| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Nee, mijn mobo is nog steeds in originele staat. Ik wacht op de IA van mstreAm en saiT voor mijn Zalman NB-koelblokje. Als die binnen is en ik heb dan ook al beter geheugen (ik zit te denken aan Kingston HyperX PC3000). Dan ga ik eens proberen hoever ik hem Sync kan krijgen. Wellicht dat het dan toch tijd wordt voor een vdd mod. Moet ik alleen ergens hier in rotterdam smd-grabbers zien te vinden, want ik durf het niet aan om op mijn bord te solderen met die lompe soldeerbout van mij .BTW ik heb geen geld voor zo'n mini-soldeerbout. Moet eerst maar eens zorgen dat ik geld voor geheugen heb!
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: rotterdam
| Citaat:
__________________ Case Junkie for life!!! | |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: rotterdam
| Citaat:
__________________ Case Junkie for life!!! | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2003 Locatie: Bentveld
| SLIK...... das niet tof.....RMA-en maar???maar even terug naar die VDD mod.... HOE doe je zo iets zonder een soldeerbout op je bord te houden? het kan toch niet anders???? Ik wil ut ook graag maar durf ut zelf niet aan, ik vind een simpele HD Vu meter al irritant klein, laatstan zo'n mini chipje! is er een andere manier hier voor?? vast niet, maar het is toch altijd te proberen :P |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Met SMD-grabbers. Een soort van mini-knijptangetjes die je vast kunt zetten op een pootje van zo'n chip. Het grote nadeel van deze dingen is dat ze niet echt geod vast zitten en als je je case verplaatst of aanstoot, ze los kunne schieten en daarbij een ander pootje of onderdeel aan kunnen raken met mogelijk fatale gevolgen. Ik ben BTW al bij DIL geweest, maar die had ze niet. PLaatje: ![]()
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2003 Locatie: Bentveld
| OK, das een idee...... maar als je die dingen dan gebruiikt en dan vastlijmt of zo dan moet ut toch kunnen lijkt mij scheelt een oop gekloot met een soldeerbout Wabs gaat morgen ff langs de elektro boer ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat is jouw nieuwste aanwinst? - Deel III | Carpento | Area 1337 | 963 | 6-10-2008 21:05 |
| Wat is jouw nieuwste aanwinst? - Deel II | Demoniac | Area 1337 | 782 | 3-09-2007 21:47 |
| Down en overclock | _PhanToM_ | Cooling & OC Junkies | 17 | 15-07-2007 19:38 |
| Wat is jouw laatste aanwinst? | FireWurX | Area 1337 | 394 | 10-10-2006 18:46 |
| Overclock werkt niet na nieuwe driver | Masterslave | Cooling & OC Junkies | 16 | 22-12-2004 21:54 |