| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 juli 2003 Locatie: Oisterwijk
| Ik ben al een tijdje aan het overclocken, maar met mijn proc en mobo kom ik niet verder dan 2,7 ghz. En hij is origineel 2,2. Ik denk dat weet ik eigenlijk wel zeker dat dit komt doordat ik mijn v-core niet hoger kan zetten. Weet iemand of dit software matig te doen is ,of dat ik een bios hack nodig heb? En waar zou ik die dan kunnen vinden, want van google word ik ook niet veel wijzer. Alvast Bedankt! |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
Asus P4S-X ![]() | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 juli 2003 Locatie: Oisterwijk
| Citaat:
| |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Waarschijnlijk is de enige oplossing een V-mod, dus solderen Ik weet niet of je dat graag wil? En zo ja dan moet je ook nog een schema zien te vinden van een V-mod op de Asus P4S-X...2,7GHz is volgens mij trouwens al redelijk hoog voor een 2,2 als je luchtkoeling gebruikt.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| multiplier omhoog gooien amd 2600+ | TakkU | Cooling & OC Junkies | 2 | 25-10-2005 21:43 |
| virtual memory omhoog? | william | Software Junkies | 19 | 16-08-2005 20:51 |
| [ervaringen]Asus l5000d/asus l5900DF | ~MYST~ | Hardware Junkies | 5 | 30-08-2004 17:38 |
| ADSL snelheiden nog een keer omhoog :P | LightStar | Area 1337 | 27 | 1-12-2003 14:48 |
| LCD omhoog klappen | eXistenZ | Casemod Junkies | 30 | 27-11-2003 22:54 |