| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Hoe kan ik het beste p1 heatsinks op het ram van mij gf4mx vastmaken? Kan dat gewoon met een klein beetje superlijm op de puntjes of is dat schadelijk? Ik zat eerst te denken aan die addhesive lijm iets maar dan moet ik het eerst weer gaan bestellen op inet en dat is te duur.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| ik heb het met secondelijm gedaan in 2 hoekjes en een beetje koelpasta werkt wel goed ![]()
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| ok dan ga ik vanmiddag ff wat secondenlijm kopen. Maakt het nog uit wat voor soort lijm? maar ik wil op het ram (dat zijn toch die zwarte 'rechthoeken' op je vidkaart?) dus 6 p1 koelers + fan lijmen ( tja tis een beetje veel ik denk ook niet dat ze allemaal gaan passen :P )maar is dat dan niet te zwaar ofzo? of gaat dat best? want ik wil dus niet dat straks me heatsinks eraf flikkeren en me ram chippies van me kaart meetrekken ![]()
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| heb ook p1 koelbloken gebruikt maar deze heb ik in 6 stukjes gezaagt en ik had er 8 nodig dus heb er nog maar 1 meej genomen van school :P deze moet ik nog zagen ik moet ook nog wat secondelijm hale de mijne is op haha en jah het zijn de rechthoeken waar ze op moeten sterkte
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #8 (permalink) |
| ow misschien nog een domme vraag maar moet je ook koelblokken op de bovenkant doen? of is alleen aan de onderkant goed genoeg? mijn ram word namelijk actief gekoeld kan ik de draadjes van de fans eigelijk losknippen zodat alles op 1 aansluiting komt te zitten of krijgen alle fans dan te weinig stroom?
| | |
| | #9 (permalink) |
| hmm heb net bison secondenlijm gekocht en ga nu dus ff kijken of het blijft zitten. plakken doet het iig wel want ik heb tijdens het openmaken van de tuben als de helf over me vingers heen gekregen :P
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 9 mei 2003 Locatie: Kollum
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| w00t ik heb ze nu eerst aan 2 heatsinks (geen fan) bovenop de kaart gedaan omdat als ik ze aan de onderkant wil doe ik moet gaan zagen dus dat doe ik morgen. Tot nutoe lijkt alles het nog gewoon te doen. Ik ga em nu ff veder ocen en kijken of het wat nut heeft gehad.
| | |
| | #15 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| De adhesives van Arctic Silver werken beter dan secondelijm + koelpasta en het zit ook nog steviger vast. Secondelijm is erg gevoelig voor schokken dus het kan zo gebeuren dat zo'n heatsink loslaat als je je kast verplaatst (bijvoorbeeld als je naar een LAN-party gaat) en dat wil je natuurlijk niet. Grotere computerzaken en elektronicawinkels hebben meestal ook wel een of andere warmtegeleidende lijm. (wel ff vragen of het echt lijm is en niet gewoon koelpasta)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
|
| « plstic
|
XtremeFX gf4mx440se » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Lapmod LCD vastmaken. | termination | Casemod Junkies | 7 | 26-08-2007 15:28 |
| Stuk van heatsinks fancontroller afzagen goed idee? | tongue_of_colicab | Hardware Junkies | 5 | 30-08-2004 21:30 |
| Vastmaken van rad bovenaan in case | AsEeL | Casemod Junkies | 10 | 10-08-2003 17:36 |