| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 augustus 2003 Locatie: Utrecht
| jaja, op metku.net staan er wat brave Nederlanders, en die hebben hun P1 166 mhz met alles erop en eraan, met sla olie gekoeld.. dit geleid namelijk niet! pics: ![]() ![]() edit en bron metku.net
__________________ Cheerio! ![]() The Finest Greek Ouzooo! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| IIG geen stoffig mobo meer, maar wat gebeurt er als je je mobo uit de olie haalt... :P dat gaat kleven.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Het is net zoiets als mode denk ik. Na een aantal jaren denkt iemand weer iets totaal nieuws bedacht te hebben, terwijl het toch echt al vaker gedaan is... :P
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Inderdaad, elk jaar staat er wel weer iemand op die dit 'revolutionaire' idee krijgt en die gaat dan aan de gang met een 486 en 5 liter slaolie. Lijkt leuk, maar na een week is de olie vervuild met stof en gaat het moederbord raar doen. 't Is leuk om een keer te proberen en er achter te komen dat het niet echt werkt maar om serieus te gebruiken is het dus totaal ongeschikt.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Er bestaan wel vloeistoffen die dus niet geleiden en zich verder ongeveer gedragen als water. Ik zie de nieuwe moderbordjes over 10 jaar al, een plank in een waterreservoir ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Koeling??? | chukkepukke | Hardware Junkies | 1 | 16-03-2007 17:47 |
| VGA koeling | Gijs | Cooling & OC Junkies | 2 | 21-10-2004 21:24 |
| Koeling | Hardware Junkies | 5 | 30-01-2004 15:40 | |
| snij olie of niet? - Deel 2 | FiXeL | Casemod Junkies | 4 | 2-09-2003 09:21 |
| Snij olie of niet ? | Freaky CaSeMoD ! | Casemod Junkies | 7 | 1-09-2003 18:18 |