| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| wat kan je hiervoor het best gebruiken? ik hoor veel over die unlock kitjes, maar die zijn duur, en ik kan ze nergens meer vinden. ook zou zilver verf van de electro boer werken, maar dat kost 20 euro :| potlood schijnt niet te werken @ een XP..... hoe hebben jullie je proc. unlockt? en waarmee? |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 januari 2003
| Citaat:
| |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Ik denk niet dat unlocken iets met je mobo te maken heeft Iig iets met bruggen verbinden, welke? Dat kan je best vinden op tweakers.net ofzo, alleen dan nog het uitvoeren... die bruggen schijnen érg klein te zijn! Volgens mij heeft B_B het gedaan op OC-days bij iemand?
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
Partyboy: wat voor Athlon heb je (core en rating). In sommige gevallen kun je beter een nieuwe proc of moederbord kopen. Als je per se wilt unlocken, kun je denk ik beter een kitje kopen, omdat je anders alsnog veel meer van dat spul koopt dan je werkenlijk nodig hebt en je dus bijna net zo veel kwijt bent. Waar je het los moet kopen? Geen flauw idee. edit: je hebt naast zilververf nog meerdere goedjes nodig, voor het vullen van de laser-goten ed. Je moet dus ook nog het geluk hebben dat je alles bij een zaak kunt kopen.
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| De gaatjes kan je opvullen met secondelijm, dat is overal te koop. Zilverlijm is iets lastiger om aan te komen, maar de betere elektronicazaak heeft dat ook wel. Als je het niet ziet hangen, gewoon vragen, 't zijn kleine potjes dus erg diefstalgevoelig. Die unlock-kits zou ik niet zoeken, is net zo duur als een potje zilverlijm en het enige dat je dan krijgt is een heel klein beetje zilverlijm, een heel klein beetje secondelijm, een penseeltje en een speld. Verschil is dat ze er etiketjes met hele interessante titels opgeplakt hebben.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 januari 2003 Locatie: Almelo
| Hmm, ik heb ook sites gezien waarmee ze t met autoachterruitverwarming reparatiesetjes doen... (vaag? Setjes waarmee je de achterruitverwarming van je auto kunt repareren). Lijkt mij niet duur (geen id wat t kost), maar de betere auto-onderdelen handel heeft t wel lijkt me.. |
| | |
| | #12 (permalink) | ||
| Citaat:
, thnx ![]() Citaat:
stressed = 65 graden (met asus pc-probe gemeten) iemand enig idee wat de oorzaak van deze blauwe schermen is? misschien dat m'n HD het niet trekt (fsb van 147, en voor pci 37) die gaat tenslotte uit ![]() | ||
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Gebruik gewoon zo'n unlocking kitje van de OC-shop. Daar zit alle pasta en verbindings materiaal en een gebruiksaanwijzing, en zelfs een loepje erin. Alles wat je nodig heb voor het unlocken.
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Unlocken? | lucifer | Hardware Junkies | 10 | 15-02-2007 08:54 |
| waarmee monitoren | sero | Cooling & OC Junkies | 17 | 3-10-2004 18:54 |
| Unlocken athlon xp | sOlAr | Cooling & OC Junkies | 23 | 9-07-2003 18:36 |
| waarmee .bin afspelen? (als in videofile) | kaozz | Software Junkies | 8 | 10-05-2003 15:32 |
| .CUE bestand, waarmee openen??? | Dj Tw@n | Software Junkies | 7 | 30-03-2003 14:12 |