| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 juli 2003
| Hallo cj ik heb een vraag ik zoek een wc blokje voor de cpu onder de 50 euro ik dacht zelf aan de Zalman ZM-WB2 is dit een goed blokje of wat zouden jullie hebben genomen onder de 50 of net erboven en welke webshop? ps de zalman kun je kopen en vinden op www.eynstein.nl/a/3030.html alvast bedankt joost_mod |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Binnen 20 minuten je topic een schop geven wordt hier niet echt gewaardeerd. Struin de welbekende webshops eens af zou ik zeggen (Micromotive, Tweakstore, XXLcases etc) en vergeet onze pricewatch niet.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Het is dat je het zo vriendelijk vraagt..... Kijk eens hiero: http://www.wassergekuehlt.de/Shop/dept_48.html mooi blokkie voor slechts 29,99. En nu niet meer zeuren hoor!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Je kan ook op www.inkoopacties.net kijken wanneer Tha Mafkees en Jupiler weer een actie houden (of zijn de blokken van Tha Mafkees nu continu verkrijgbaar?), die blokjes presteren erg goed en zijn een stuk goedkoper dan vergelijkbare blokken.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Printer voor 1 euro | Rich | Area 1337 | 38 | 11-03-2005 22:05 |
| Programma voor onder je handtekening met allemaal informatie | joke_name | Software Junkies | 3 | 14-05-2004 17:52 |
| [IA] Blauwe LCD's voor maar 8 EURO | Organisatie LCD ia | Shop Junkies | 2 | 28-10-2003 22:03 |
| wie maakt mijn systeempje af voor een 900 a 1000 euro | freakshowfreak | Hardware Junkies | 29 | 9-06-2003 19:35 |