| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| ik weet niet of ik hier goed zit, maar de mach 2 is tenslotte een cpu koeler.. nu mijn vraag: De prometia mach 2 is 190 mm breed, en de Lian li pc-61 is 210 mm breed, nu is er een lian li look kit te krijgen voor die koeler maar maakt hem dat ook breeder? want op de fotos van chip con past de kast mooi op het doosje, of het is een namaak lian Li speciaal voor chipcon... maar dat lijkt me sterk. en is het mogelijk om een pc 75 kast er op te zetten ipv. de pc 61? want ik heb best wat ruimte nodig..... ik wilde deze vraag naar de OC-shop sturen, maar die hebben een storing dus dat zal niet echt gaan.. ow en als deze toppich hier verkeerd staat. verplaats m dan alsjebliefd (indien mogelijk) alvast bedankt voor de hulp greetz InsaneKitty ![]()
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Als je er een PC-75 bovenop wilt zetten dan gaat dat niet lukken. Een PC-75 is te lang. Hij steekt dan dus aan de voorzijde uit. Een PC-61 is maar 450 mm lang, een PC 75 is 570 mm lang dus hij steekt een aardig eindje uit. (ik heb zelf een PC-70 bovenop een Mach I staan)
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #3 (permalink) |
| maar voor de rest past het dus wel =D tsja die achterkant is dan wel lelijk, maar daar valt wat op te verzinnen..... een reservoir voor de waterkoeling misschien =D moet ik wel het zelfde zwartte plaatwerk kunnen vinden, of heefd de mach 2 iets van koeling aan de achterkant? greetz InsaneKitty
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
En als antwoord op je tweede vraag, aan de achterzijde van de Mach 2 zit een 12cm uitlaatfan om de warmte uit je MACH 2 kast te halen....
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| als je zo'n lian li ombouw koopt voor je MachII past ie volgens mij altijd aangezien die ombouw gemaakt is door chip-con
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #6 (permalink) |
| ik dacht dat je zelf een gat moest maken in de onderkant van de kast, en een paar centimeter opzij past ook wel want de cpu zit niet bij ieder moederbord op de zelfde plek.... maargoed ik heb ff gekeken en ik denk dat de handel ook nog wel in een pc-65 kast past, het is even prutsen met de waterkoeling als je je pci slots vol hebt zitten, maar dan heb je ook wat =) thnx voor de reacties greetz Sven
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Citaat:
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Een PC-75 is volgens mij een PC-70 met een plexi zijkant. Maar goed, je zal in ieder geval een gat in de onderzijde van je Lian-Li moeten dremelen. En je moet je Mach II ook nog onder je kast bouten (waardeloos klusje ) Je kan de evap. slang wel een stukje heen en weer bewegen/verbuigen maar niet de 12 cm die de PC-70/75 en PC-60 van elkaar verschillen.
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Als je gewoon op [url=http://www.chip-con.com/index.php?pageid=17]Chip=con.com gekeken had.. In addition to fitting the Lian Li dimensions, the Prometeia add-on kit also fits the DESIGN of the following Lian-Li cases: • PC-60, -61, -65, -65B, -82, -6085A and -6085B.Deze kasten passen er dus op en daar staat het ook nog leuk bij. The Prometeia add-on kit also fits the dimensions (but not design!) of: • PC-68, -6100, -7, -0703, -0700, -6083, -6087, -6089 and -6099. Deze kasten passen er ook op maar daar staat het niet zo leuk bij. De PC-70/71/75 staan er niet bij dus dat gaat niet passen.. Beetje zelf je best doen mag ook wel hoor, je kan op z'n minst op de website van de fabrikant kijken.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #10 (permalink) |
| dat heb ik ook zeker gedaan maar een beetje de diepte van de kast over het hoofd gezien >/ annywayz ik ga m er denkik wel opzetten want het zou moetten passen met een zelfgemaakt stukje er achter en een fan in de zijkant van de prometia kast... dan kan ik daar zelfs nog een wc reservoir neerzetten ofzo =) en wat betrefd die slang naar de cpu, het is zo'n klein verschil, dat zou moetten passen. normaal komt de slang in de pc65 kast aan de achterkant naar binnen en nu 12 cm naar voren en das precies waar de cpu zit dus warom zou het niet passen?
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Ik denk dat je beter eerst nog is wat meer informatie kan gaan zoeken over hoe en wat met een prometeia, hoe je hem lief behandelt, en wat je moet doen als hij ziek etc. ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
Tsja, en als je een prom hebt, dan moet je je NB en GPU ook waterkoelen anders heeft de aanschaf niet zoveel zin.....
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| plastic rand lian-li kasten | kontkommer | Casemod Junkies | 11 | 18-04-2004 10:29 |
| wie weet de driver te vinden van de ati mach 64 CT PCI? | GBCHEATER | Software Junkies | 11 | 24-01-2004 22:11 |
| testen prometia | zero2cool | Cooling & OC Junkies | 20 | 13-11-2003 22:42 |