| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: rotterdam
| Citaat:
__________________ Case Junkie for life!!! | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Op een keer zit je echt aan het maximum, dan wil het gewoon niet verder. En als je dan niet uitkijkt kan je je videokaart slopen (videokaarten gaan vaak gewoon door tot ze dood zijn, in tegenstelling tot CPU's, die lopen al ver van tevoren vast)Peltier op het geheugen zou ik dus niet doen.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| En nu heb antwoord op mijn vra(a)g(en) aub ![]() Dus in dit setje: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=174&p=pi&pi=1446 zit alles wat ik nodig heb? En zie ik het goed, zit hier al een blok voor m'n videokaart bij?
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #20 (permalink) |
| zoiets zou ook kunnen ja...
| | |
| | #22 (permalink) |
| Ff overheen gelezen Ik denk dat ik het dan maar bij het coolen van m'n cpu hou....
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 januari 2003
| Citaat:
of je doet het zoals menig anderen, je koopt de onderdelen zoals je ze zelf nodig hebt. Ik b.v. wil alles met koper en plastic. geen alu er tussen (om corrosie redenen) en je bent dan net zoveel kwijt als in die kit. die kit scheelt je waarschijnlijk nog geen 5E Of je de chipset cooler kan ruilen voor een vga cooler betwijvel ik. vind het trouwens wel dom dat ze een chipset cooler ipv vga cooler bij doen. (edit: hmmm dr waren al wat meer pages.) (P.S. waarom gaat ie niet meeteen naar de laatste pagina : /) | |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 januari 2003
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Paar vraagjes | oObreezerOo | Hardware Junkies | 12 | 12-04-2005 17:11 |
| Paar vraagjes Help!!!! | Korpo | Cooling & OC Junkies | 10 | 27-09-2004 17:00 |
| paar vraagjes | Ouzooo! | Elektronica Junkies | 35 | 18-10-2003 18:14 |
| [LCD] Nog een paar vraagjes. | Marx | Elektronica Junkies | 7 | 19-03-2003 19:50 |