| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Niet zeike. Waar zijn CCFL's voor nodig? waar zijn fanbussen voor nodig? waarom uberhaubt een window in je case... Et is gewoon leuk om te maken en te zien, live with it.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Whahahhahaha, ram koelen? ik zou toch maar es aan je ram voelen, die is dus totaal niet warm!!!, ik zou eerder je mosfets of je voltage controller waterkoelen, je voltage controller wordt al gauw 70 graden, je ram is niet eens 20 graden... |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Dan vraag ik me af waar al die fancy koperhoesjes voor zijn. :P verkopen aan de gekken dan zeker. :P geef ze es ongelijk. Maargoed, op de FP van CJ staat nu goed te zien wat er nou eigenlijk warm wordt in je case. Leuk artikeltje.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Citaat:
| |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Ow, ok, weet ik dat ook weer, bedankt! *Krast -Ram blokken maken- van z'n to-do lijst*
| | |
| | #39 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| MODBREAK Even ophouden met flamen, het gaat hier niet over het nut van HDD-koeling en RAM-heatspreaders maar over de beste plaatsing van een HDD-waterblok. Bovendien heeft HDD-koeling wel degelijk nut, het wordt namelijk door een aantal fabrikanten aanbevolen.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| damn, ben ff een middagje weggeweest en het topic is al 3blz lang :P ok, waarom HD koeling: het bevat een koffer, waarin 2x120gb 7200rpm op elkaar komen te zitten., op de plaats van de HD's is 0% airflow, en dat is ook niet te creëren. ik ken ook iemand met een divx bak in een oude md-speler, die moet z'n kap eraf halen, omdat ie anders onstabiel wordt doordat de HD te heet wordt..... omdat er toch al WC in m'n systeem zit, vond ik HD-WC wel een mooie oplossing ![]() aan de poll te zien worden het toch 2 blokjes aan de zijkanten. en ik vind het niet erg om 2 xtra blokjes te maken, casemodden is namelijk een hobby van me, dat betekend dat ik het leuk vind, WC blokjes maken vind ik ook leuk ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| homemade uv reactive schroefjes | pittbull | Casemod Junkies | 2 | 1-04-2006 21:51 |
| Homemade gaming headset | uzuri | News & Review Junkies | 22 | 21-08-2004 20:14 |
| 80 bij 80 in boven kant van de kast | Sander | Casemod Junkies | 14 | 17-09-2003 00:08 |