| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| nouwehh.. ik heb dus net in de kelder een peltier gevonden , maar ik weet niet hoeveel volt dat die is en ik heb em es op de 12v telefoonlaaier aangesloten en die temps voelen wel lekker, maar nu begint het bij mij ds te kriebelen dat ik die wil inboiuwen, maar meot je op een 12v peltier ook alles met isolatie enzo gaan doen, en HOE isoleer ik zoiets als dat nodig is? |
|
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 juli 2003 Locatie: emmen
| linkje @ tweakers >/ [/url]
__________________ SMP is TEH PWN =] |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Een peltier kan je zeker niet zonder coldplate gebruiken. Bovendien is deze peltier waarschijnlijk niet krachtig genoeg voor je CPU, dus kan je hem alleen op je videokaart of je northbridge gebruiken.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Op een 12V telefoon lader?? Hmmm, doet die het nog dan?(de laaier) Peltier elementen trekken nogal een grote stroom en als je telefoon lader, die naar verw8ing ongeveer 800mA kan leveren, het nog doet dan kan je die peltier niet een gebruiken voor je GPU!! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CM fan vraag | dazzler | Elektronica Junkies | 15 | 30-08-2007 20:40 |
| fan vraag | sytox | Cooling & OC Junkies | 9 | 6-04-2007 18:02 |
| Vraag over RAM! | Interfico | Hardware Junkies | 8 | 10-01-2006 10:57 |
| vraag | Martijntjuh8 | Events Junkies | 1 | 9-07-2005 09:29 |
| LCD vraag | sandro | Elektronica Junkies | 6 | 6-02-2005 01:48 |