| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| ik wil een nieuwe processor, maar weet nie welke... ik heb al wat topics bekeken, maar word er niet echt wijzer uit... is voor epox 8rda+ trouwens
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| waarvoor ga je hem gebruiken? Add anders even een polletje.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Neem een Duron 600, die past prima in een 8RDA+ ![]() Wij kunnen niet bepalen welke CPU jij moet kopen.. lees eens wat reviews voor de verschillen tussen T-Bred en Barton, voor overklok-resultaten kan je hier kijken. Zelf heb ik mijn T-Bred 2400+ verkocht om een Barton 2500+ te kopen, omdat die erg goed overklokken.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Met veel volt kan je elke processor omhoog de MHz'en in krijgen :P Alleen sommige wat meer als de andere ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
__________________ "When the beat drop..." | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoe Proc testen? | Buffalo | Hardware Junkies | 9 | 1-07-2006 21:31 |
| Proc. koeling | blije | Cooling & OC Junkies | 18 | 4-06-2005 10:44 |
| keuze proc. (amd xp) | Goodfellas | Cooling & OC Junkies | 22 | 15-07-2003 14:42 |
| p3 tualatin proc | Tha Fox | Hardware Junkies | 11 | 25-06-2003 02:41 |
| Nieuwe proc+geheugen | Kloon | Cooling & OC Junkies | 13 | 20-03-2003 19:22 |