| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Hallo, Ik heb nu een radiator met een 120mm fan erop, Het klinkt misschien stom..maar: Moet die fan tegen de radiator aanblazen of moet hij afzuigen ? Bij mijn waterkoeling zuigt hij af terwijl het me logischer lijkt dat hij er koude lucht tegen aanblaast... Please help me ! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| zorg wel dat de warmte naar buiten word geblazen he ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| OKE THX HE ! Voor de antwoorden ! Alleen nu heb ik nog een vraag...... Als ik die radiator met die fan erop in een luchtdichte elektrische koelbox zou plaatsen. Heeft dit zin ? want dan zou hij zijn warme lucht nog niet kwijt kunnen ![]() maar das wel koud ! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Je kan een outlet op dat ding bouwen, maar et is zon electronisch geval dus kun je dat denk ik beter niet doen, dan brand ie gegarandeerd uit.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
Was een outlet ? En waarom zou hij/zij doorbranden ? | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Een gat waardoor die de warme lucht naarbuiten douwd. dat is een outlet. En uitbranden doet ie omdat de peltier (Een thermo electrische koelplaat) die in dat vriesboxje zit, dan constant moet draaien om et koel te houden. Kun je denk ik veel beter een GPU blokje op je watersysteem zetten met de peltier uit dat coolboxje erop, en daar dan weer (Op de warme kant van de peltier) een CPU heatsink. Tis n hoop geklooi waar ik zelf ook al mee aan et rommelen ben (Alleen nog theorie, maar toch), en ik kan je vertellen dat et n hele kluif is, om et nog nuttig te houden. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Met peltier prutsen is een heel geklooi. Je moet op de HOT side echt een BIGG_ASS koelblok zetten wil je die goed koelen. Anders overteft de warmte, de kouw en word zelfs de kouwe kant warm ( ![]() ![]() ![]() ) Zo ist. Ik pruts ook veel met die dingen om duss... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| WC - Radiator vraagje | frenky | Cooling & OC Junkies | 8 | 16-04-2007 15:42 |
| Radiator (WC) vraag | jrbuurke | Cooling & OC Junkies | 2 | 8-07-2004 03:40 |
| Radiator in het dak van mn pctje? | eXistenZ | Cooling & OC Junkies | 16 | 28-01-2004 09:03 |
| Radiator vraagjes | twan | Cooling & OC Junkies | 3 | 30-05-2003 09:21 |
| [WC] 2x80 mm radiator | twan | Cooling & OC Junkies | 11 | 6-05-2003 19:17 |