| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| ik zoek dus een koeler voor de pc van me pa voor een althon 2000+(pal) die boxed koeler vind ik niks dus die heb ik al weggegooit. hij moet ook een 2400+ aan kunnen want als ik een nieuwe cpu zou kopen krijgt hij de mijne en hij moet hem gewoon stesed onder de 50 graden kunne houden vind ik wat word er geadviseerd voor een 2400+ onder de 50 graatjes??? alle advies welkom en alvast bedankt |
|
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| ow, wou net zegge: aero7+ moet eerst nog ff gelapt worden! voor een leuk resultaat mijn cpu (2000+) wordt namelijk bij onhoorbaar (bij mij 2000 rpm) stressed 52 tot 54 graden, op volle snelheid (3700rpm) 45 tot 48 graden stressed (idle 32 graden)
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Klopt iets niet in dit eenvoudige tekeningetje (voor julie) | kilzone | Elektronica Junkies | 10 | 26-06-2007 18:07 |
| wat gooien julie in je waterkoeling? | ^n0c3r | Cooling & OC Junkies | 13 | 9-07-2004 16:34 |