Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Cooling & OC Junkies
Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 2-08-2003, 19:11   #1 (permalink)

Standaard nogmaals ander mobo!

heey!

Nou, ik heb dus deze week mijn abit nf7-s binnen maar t werkt voor geen meter! of t aan mijn geheugen (twinx llpt) ligt weet ik niet, maar t suckt iig goed. Dus ik weet ff niet wat ik precies moet doen, maar ik denk erover om m misschien om te ruilen voor een gigabyte 7n400 pro of een a7n8x deluxe. ik wil natuurlijk wel een beetje kunnen klokken en mijn goeie 1700 moet wel op 2100 Mhz kunnen komen. welke zou ik dan t beste kunnen nemen?
Mr. Neo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2-08-2003, 19:21   #2 (permalink)

Standaard

de epox natuurlijk
maar is het neit slimmer om je geheugen om te ruilen naar twinmos ofzow ?
Ultima is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2-08-2003, 20:02   #3 (permalink)

Standaard

nou k denk niet dat het aan het mobo ligt eerder aan je geheugen denk, en die abit is trouwens een stuk sneller dan die deluxe
tongue_of_colicab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2-08-2003, 20:03   #4 (permalink)

Standaard

maar ik heb 2 x 512 mb Twinx pc3200LLPT
wat moet ik daar dan mee
kostte me 390 euro
wat een kutzooi zeg

en btw, ik heb het met een bankje twinmos geprobeert, maar dat werkte ook niet... was er niet een speciale opstartprocedure voor die abit? bij de eerste keer gebruik?
Oud 2-08-2003, 20:08   #5 (permalink)

Standaard

ga dan gewoon naar een echte pc shop en laat al je onderdelen eens testen! en als je n ander mobo neemt, vraag dan of je in de winkel kan zien dat het werkt!

kan wel wat kosten maar zo schiet je ook niet op!
[15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes
[15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox
[15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_-
the widow maker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2-08-2003, 22:35   #6 (permalink)

Standaard

das waar. probleem is alleen dat ik in leeuwarden woon en daar hebben ze geen zak aan leuke spullen. dus elke moet ik internet zoeken, want ik heb ook maar een OV en ben dus nogal gebonden (weekend kaart en ik werk in weekend..)
Oud 2-08-2003, 22:43   #7 (permalink)

Standaard

GVD!!!!!! ik heb dus hetzelfde kk probleem vieze tering zooi!!! sorry voor mijn frans, maar het moest er ffe uit...
me kt333 boote 8 x zo snel, zonder geintje, sommige dingen deed ie ook sneller als me Abit... Vaag klote ding...
Draai 200 mhz fsb, met me 1800+ op 1900 mhz, ik snap dr gewoon helemaal niets van, wie kan me helpen, en Neo ook natuurlijk...
ReDdEvIL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2-08-2003, 23:47   #8 (permalink)
Administrator

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Heb je het nieuwste BIOS geflashed? Welke nForce2 drivers gebruik je? Het is echt heel vreemd dat die NF7-S niet wil, want het zou het snelste/best overklokbare mobo moeten zijn dat er is, de echte die-hard (AMD) overklokkers hebben bijna allemaal dit bord..
Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer?
Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht
Demoniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2-08-2003, 23:50   #9 (permalink)

Standaard

Demoniac, et moet niet echt uitmaken welk bord je neemt, zolang het maar nForce2 is.
FireWurX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2-08-2003, 23:55   #10 (permalink)

Standaard

Alles is nieuw, de nieuwste bios, nieuwste drivers, allemaal getest, ik heb geen idee waarom ie niet goed werkt...
Oud 2-08-2003, 23:58   #11 (permalink)

Standaard

juist! kankerzooi!

echt bagger al die bende

ik wil nu dus kwaliteit!! en de mogelijkheid om mijn 1700 op 2100 Mhz te brengen! welke moet ik hebben?
Oud 3-08-2003, 00:00   #12 (permalink)

Standaard

Ik ga het nog een keer proberen, ik draai nu win2k, die draait nu veel beter als xp, maar ik zal xp is flink op z'n flikker geven en hij gaat het wel doen, MARK MY WORDS!!!! vies vuil ...................... .................. ................... ding!!!!!
als ik er zin in heb, ben al de laatste dagen bezig om mij pc'tje te laten draaien op een normale snelheid...dan zal ik het wel ffe doen...
Oud 3-08-2003, 00:17   #13 (permalink)

Standaard

Mr.neo en ReDdEvIL zijn beide die-hard overclockers voor zover ik weet ik ken ook beide van oc.nl (gelukkig weer online) ik spreek vaak over het probleem met neo (heb er ook overgesproken met ReDdEvIL) maar een echte oplossing heb ik er niet voor.Ligt het aan geheugen dan zou ie het toch moeten doen met een ander reepje!!! (epox en abit werken gewoon allebei niet bij ne ik leef met de jongens mee nu ik zelf ook mijn pc in de prak heb liggen!!!

gr CREP8
Oud 3-08-2003, 02:02   #14 (permalink)
Administrator

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FireWurX
Demoniac, et moet niet echt uitmaken welk bord je neemt, zolang het maar nForce2 is.
Dat maakt zeker wel uit, elk bord is anders qua layout, gebruikte componenten, BIOS etc. Zelfs afzonderlijke exemplaren van hetzelfde model/revisie kunnen nog verschillen in prestatie! En bijna alle die-hard OCers gebruiken de Abit en anders Epox, dus ik denk niet dat het aan je moederbord ligt
Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer?
Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht
Demoniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3-08-2003, 04:02   #15 (permalink)

Standaard

Na een lange nacht kutten, ben ik eruit, het zijn me Nforce drivers die me snelheid blokken zeg maar...Alles werkt nu perfect, maar sommige programma's boot ie heel langzaam, en het opstarten van windows zelf gaat ook niet echt vlot, daar ownt me kt333 dit boordje vet in...Wat kan ik hier aan doen? ik gebruik de nieuwste Nforce driver...Jezus ik klink wel een n00b, maar ja ik heb van alles geprobeerd...
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nogmaals Overklocken sempron 2600 Sammy078 Cooling & OC Junkies 19 4-07-2006 11:51
Bios naar ander moederboard brantje Hardware Junkies 4 5-01-2005 12:56
[Mobo] Nieuw mobo, keyboard/muis werkt niet icezAz Hardware Junkies 5 25-02-2004 21:43
Dingen die ik op een ander forum zag Casemod Junkies 44 21-08-2003 20:25

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.