| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Wat ik dus wilde weten. Kan ik een mafkees blok op een Asus P4PE mobo plaatsen? Aangezien die (Denk ik) geen gaten om de socket heeft enzo... Ik zie wel dat er holddowns tekoop zijn, maar waarom geen voor een P4 socket? Meer info: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=342&p=l
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Het past wel, dit is namelijk een PIV mobo, en de gaten worden pas zichtbaar als je de zwarte socket van het moederbord afhaald, dan zitten daaronder gaten. ![]() Hier onder die witte punten zitten dus gaten waar de socket zelf normaal mee vast zit. Als je dat ding er dus afhaalt, past het gewoon.
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Ja leuk, laten we voor elke vraag die in ons opkomt een topicje openen, dan blijven we lekker bezig met slotjes......
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| |
| | #9 (permalink) |
| Ik heb trouwens een tip voor Freakazoid en andere (beginnende) caseModders/verklokkers: Zoek wat ouwe MoBo's en ouwe systeempies bij elkaar en ga daarmee ' klooien' , brackets erop/eraf halen, beetje de boel onderzoeken, chippies bekijken en plaatsing van de chippies etc. Daarna ga je een beetje met koelers en montage mogelijkheden klooien, kabeltjes pluggen, dingetjes aansluiten. Gewoon om de boel te leren kennen, en de mogelijkheden ervan te onderzoeken. Ouwe systeempies vind je gemakkelijk bij de plaatselijke vuilstort, daar hebben ze aparte containers voor electrische apparaten, en daar staan altijd wel wat computers en onderdelen van PCs tussen. Geefje die gasten een fooitje van een paar eurotjes, en jij heb lekkere hardware om de zooi echt te leren kennen. En anders kan je van mij wel een pondje MoBos krijgen tegen verzendkosten... (a 5,75 tot een kil ![]()
| |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| hier in maastricht hebben we 2 gigantische stortwagens voor elektronica, ik heb daar laatst een mooie pentium 3 450 mhz in gevonden met 128 sdram en 32 mb gf2 mx200 toen ik aant zoeken was naar een donorkast voor mn cube Daar probeer ik nu alles op, en ik heb er een leuk internet pctje bij ![]() |
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik moet met P4 sockets gaan klooien dan... maar dat vind je vast niet in de rommel bak... Ik kan wel met n P2 slot gaan rotzooie, maar dan weet ik nog niet hoe et mot met n P4. En dat gezeik steeds, een forum is er toch voor om vragen te stellen en meningen te delen met anderen? zeur niet zo over n nieuw topicje.... Maargoed, back ontopic. Op et plaatje lijkt et blok lang niet groot genoeg om met dat plex dekseltje die P4 mantel gaten te halen?? Hoe zit dat? Is et blok op laupro bij de P4 socket dan niet HET blok wat je uiteindelijk krijgt? Het gebruikte plaatje op laupro
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #12 (permalink) |
| Nee, zo te zien is dat het plaatje van de AMD uitvoering, zelfde als deze: ![]() en dit is 'jouw' plaatje zo te zien het zelfde....
| |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| nou ik heb een P4PE en er zitten gaten in hoor :P :P
__________________ SV net (mijn site) |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Problemen met asus p4pe | Wava | Software Junkies | 1 | 25-09-2007 17:23 |
| [oc] Asus P4PE Pentium 4 2.4 @ 2.8 Verschil Torture Progies | uJay | Cooling & OC Junkies | 15 | 14-05-2004 18:07 |
| rc5 compatible IR Reciever? | Freakazoid | Elektronica Junkies | 2 | 13-03-2004 22:33 |
| asus a7n8x-vm wil niet werken | la_fusion | Hardware Junkies | 10 | 17-01-2004 12:19 |
| MAFKEES ALLERT!!! Animo check @ laupro | Freakazoid | Shop Junkies | 4 | 29-07-2003 22:43 |