| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 maart 2003 Locatie: Den Ownage
| Ik wil in de zomervakantie gaan beginnen aan mn eerste waterkoeling. Ik ben nu op zoek naar een setje die niet te duur is, goede prestaties geeft, en lang meegaat. Ik ben van plan om met de waterkoeling dan te gaan overclocken maar niet veel. Who can help me ? ![]() Ps. het is voor socket A |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Eemnes
| Citaat:
http://gathering.tweakers.net/forum/...essages/768543 http://www.tweakers.net/pricewatch/50801
__________________ Athlon XP 3000+ Peak Radeon 9800SE TwinMOS 256 DDR PC2700 Asus A7V600 | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| ALs ik jou was zou ik de Koolance Exos kopen ! Die is enorm makkelijk te installeren en je hebt geen last van pompen en resorvoirs, uit het apparaat komen 2 slangen die naar je cpu of andere watergekoelde onderdelen gaan ! Hij is nog beveiligd voor , lekking , geen stroming , te warm... Hij laat de fans bovenin op 45% draaien zodat je ze niet hoord, als de temperatuur boven de 45 graden komt gaan ze sneller lopen, bij 55 graden gaan ze op 100% en als de temp nog hoger word krijg je allarm en sluit de pc zichzelf af ! Daar zorgd de exos voor..... voor mijn exos was mijn cpu 50 graden nu ik mijn exos heb is ie 25-26 graden en 28 stressed !!!! Check voor meer info : http://koolance.com/products/product.html?code=EXT-A01 |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
| je moet altijd koolance water erin doen en je mag aleen koolance spullen gebruiken dat is gewoon een groot nadeel vind ik en daarom neem ik ook geen koolance en dat setje van koolance kost ook 200 dus voor die prijs kan ik een veel beter setje samenstellen via een inkoopaktie op http://www.laupro.nl/ op dit moment is er d8 ik geen inkoop aktie voor waterkoeling maar dat is zo vaak dus ik zal gewoon ff wachten als ik jou was en daar dat setje kopen is |
|
| | #6 (permalink) |
| Hoe kom je er nu weer bij dat je alleen maar koolance spullen mag gebruiken ?? Mijn koolance draait al een jaar op auto-Koelvloeistof ! Dat is ook gedestileerd ! Mijn Koelblokje van mijn videokaart is van Dangergen ! Dus jah wat je net allemaal zij slaat dus op poep ! |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
En de koelvloeistof is te koop voor 6,99$... edit: en als je wat forums afstruint lees ik vaker dat de Exos een probleem heb met de aansluitingen en de pompen dus ja... Ik zou zeggen, dit is een mod site, ga naar de autosloop en koop een kachel-radiator, zoek een pompje erbij en een reservoir maak je zelf van een Tuppenware doosje dan heb je het zelfgemaakt, het is goedkoop (75 euro ofzo excl. blokkies) en werkt prima.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
| een koolance is meschien makkelijk maar voor die prijs kan je een veelmooiersetje kopen dus daarom neem echt geen koolance en dan bedoel ik met een eheim pomp enzo dus dat is echt geen rotzooi en dat water is dacht ik maar een halfe liter dus daar heb je nie genoeg aan |
|
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Alcohol, glycerol, en nu accuzuur! pakken jullie soms het eerste flesje wat in het keukenkastje staat? Bij WC is het niet zo van "Als het stinkt, is het goed", wat is er mis met gedestileerd water?¿?¿?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Waterkoeling | somers | Cooling & OC Junkies | 1 | 14-01-2008 20:39 |
| waterkoeling | Silver_Rain | Cooling & OC Junkies | 27 | 1-08-2006 09:43 |
| Waterkoeling | PhoenixDude | Cooling & OC Junkies | 8 | 3-02-2006 10:45 |
| waterkoeling | cuda | Cooling & OC Junkies | 4 | 31-01-2004 22:39 |
| Waterkoeling, wat en hoe? | squid | Cooling & OC Junkies | 22 | 18-05-2003 13:05 |